Dedykowany serwis łączący unikalne przywileje w jedną całość przygotowała dla Deutsche Bank agencja komunikacji interaktywnej hyperCREW.
Agencja opracowała koncepcję funkcjonalną i graficzną serwisu a następnie wdrożyła go we współpracy z Klientem. W ramach głównego serwisu Deutsche Bank powstała Strefa Golfa, platforma komunikacyjna oferująca Klientom Deutsche Bank szereg przywilejów, m.in. rabaty na polach golfowych w całej Polsce, członkostwo Premium w Play Golf Club na specjalnych warunkach oraz zaproszenia na turnieje.
Zobacz również
– Strefa Golfa powstała w celu rozbudowy i uatrakcyjnienia oferty prestiżowych kart kredytowych. Deutsche Bank PBC od lat jest partnerem turniejów i eventów golfowych, dlatego też chcemy zarazić naszych Klientów pasją do tego sportu i zachęcić jak najwięcej osób do gry, a przynajmniej do spróbowania swoich sił – powiedziała Katarzyna Falkiewicz, Główny Specjalista w Biurze Komunikacji Internetowej i eCommerce Deutsche Bank PBC.
Strefa Golfa to jeden z elementów stałej współpracy między Deutsche Bank PBC i hyperCREW. Od sześciu lat agencja realizuje dla Banku działania online wspierające sprzedaż (przygotowanie kampanii sprzedażowych, landing pages, serwisy produktowe).
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]