Pol’and’Rock Festival to Najpiękniejszy Festiwal Świata organizowany przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy od 1995 roku. Podczas każdego wydarzenia występuje na nim ponad kilkadziesiąt zespołów z Polski i całego świata. Jednak Pol’and’Rock to nie tylko koncerty – to również spotkania z ciekawymi ludźmi w ASP, czyli Akademii Sztuk Przepięknych. Tegoroczna, jubileuszowa edycja zostanie zorganizowana w dniach od 1 do 3 sierpnia.
Operator Play już po raz ósmy zagości podczas wydarzenia i podobnie jak podczas poprzednich edycji – tak i tym razem przygotuje dla wszystkich uczestników specjalną strefę. W tym roku jej nazwa, „Play Mudness”, nawiązuje do nieodłącznego elementu najpopularniejszego festiwalu muzycznego w Polsce. W związku z tym główną atrakcją strefy będzie specjalnie przygotowany basen, wypełniony fioletowym błotem.
Zobacz również
Akcja ta ma wyjątkowy charakter, ponieważ odwraca znaczenie „obrzucania się błotem”. Dzięki niemu w strefie mają występować wyłącznie pozytywne emocje, dobra energia oraz przyjacielska atmosfera – wszystko to zgodnie z ideą #playpositive. Oprócz błotnego basenu na uczestników czekają zjeżdżalnia wodna, strefa do ładowania smartfonów oraz niezbędne gadżety dla każdego festiwalowicza. Wszyscy chętni będą mogli też porzucać frisbee w błocie oraz przeciągać linę.
Na miejscu pojawią się ulubione gwiazdy z #teamplay – Red Lipstick Monster, Rezi oraz Człowiek Warga. Obecność na Festiwalu Pol’and’Rock to niepowtarzalna okazja, aby zrobić sobie z nimi zdjęcie, dostać autograf czy zamienić kilka słów. Yotuberzy będą również brać udział we wszystkich aktywnościach w strefie Play Mudness. Z kolei wieczorami strefa Play będzie się zamieniać w miejsce pozytywnej zabawy i wspólnych imprez.
Play przygotował dla wszystkich fanów mediów społecznościowych dodatkowe atrakcje – dedykowaną nakładkę AR do Messengera, która umożliwia wirtualne obrzucenie się błotem w grupie do 5 osób oraz nakładkę na zdjęcie profilowe na Facebooku. Można je znaleźć, wpisując w wyszukiwarce nakładek „Play Mudness”. Z kolei na użytkowników Instagrama czekają Mudoji – dedykowane gify, które można dodawać do InstaStories. Dostęp do nich można uzyskać, wpisując „playmudness”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wszyscy chętni mogą zapisać się do oficjalnego wydarzenia #playmudness „Tego lata wytaplam się w fioletowym błocie na Pol’and’Rock!” na Facebooku, aby otrzymywać najświeższe informacje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncept kreatywny, realizację i obsługę strefy PLAY na festiwalu odpowiadają Agencja Plej oraz Boscata, za współpracę z influencerami: Agencja Plej i MediaCom Beyond Advertising, produkcję: Shootme, zdjęcia: Paweł Fabijański.