Strefa Siatkówki.pl – jak mierzyć social engagement w czasie rzeczywistym

Na czas FIVB Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn 2014, agencja Isobar Poland uruchomiła platformę informacyjną strefasiatkowki.pl, która w czasie rzeczywistym zbiera, przetwarza i analizuje wpisy dotyczące siatkówki w mediach społecznościowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2014-09-02

Piłka siatkowa z roku na rok staje się coraz popularniejsza w naszym kraju, a mecze polskiej reprezentacji oglądają miliony Polaków. Pierwszy raz w historii, Polska ma zaszczyt gościć najważniejsze wydarzenie siatkarskie na świecie – FIVB Mistrzostwa świata w piłce siatkowej mężczyzn Polska 2014, które rozpoczną się 30 sierpnia i zagoszczą w 7 polskich miastach: Katowicach, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Bydgoszczy, Krakowie i Warszawie.

Korzystając z możliwości autorskiego narzędzia Isobar Poland, do zarządzania kontentem i monitorowania mediów społecznościowych, na stronie przez cały okres trwania mistrzostw czasie rzeczywistym będą zbierane i przetwarzane dane oraz prezentowane w formie interaktywnej infografiki obrazującej zainteresowanie fanów siatkówki w social mediach. Na podstawie zachowania internautów, liczby postów dotyczących siatkówki i Mistrzostw Świata, kanałów (Instagram, Facebook, Twitter), z których korzystają internauci, a także momencie, w jakim najwięcej treści trafia do kanałów social media, będzie można wskazać dominujące trendy i gorące tematy, którymi żyją kibice siatkówki.

– Dane zbierane przez SocialPylon będą największą i najbardziej kompletną skarbnicą wiedzy o aktywności polskich kibiców w social media w trakcie wielkiego wydarzenia sportowego.– mówi Łukasz Dziekan, Business Development Director odpowiedzialny w Isobar Poland za narzędzie SocialPylon i dodaje: –Dla marketerów jest to źródło cennych wskazówek i inspiracji do akcji reklamowych i real-time marketingowych.

Dane prezentowane na strefasiatkowki są zbierane i przetwarzane w czasie rzeczywistym przez SocialPylon – autorskie narzędzie Isobar Poland, służące do monitoringu i zarządzania komunikacją w social media. Przez 3 tygodnie trwania mistrzostw kilkunastoosobowy zespół agencji będzie śledził wydarzenia i w razie potrzeby poszerzał zakres monitorowanych fanpage’y i fraz, tak aby wyłapywać incydenty i gorące tematy podobne np. do „ugryzienia Suareza” w trakcie mundialu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie platforma zbiera informacje z ponad 360 fraz i 80 fanpage’y.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się