Piłka siatkowa z roku na rok staje się coraz popularniejsza w naszym kraju, a mecze polskiej reprezentacji oglądają miliony Polaków. Pierwszy raz w historii, Polska ma zaszczyt gościć najważniejsze wydarzenie siatkarskie na świecie – FIVB Mistrzostwa świata w piłce siatkowej mężczyzn Polska 2014, które rozpoczną się 30 sierpnia i zagoszczą w 7 polskich miastach: Katowicach, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Bydgoszczy, Krakowie i Warszawie.
Korzystając z możliwości autorskiego narzędzia Isobar Poland, do zarządzania kontentem i monitorowania mediów społecznościowych, na stronie przez cały okres trwania mistrzostw czasie rzeczywistym będą zbierane i przetwarzane dane oraz prezentowane w formie interaktywnej infografiki obrazującej zainteresowanie fanów siatkówki w social mediach. Na podstawie zachowania internautów, liczby postów dotyczących siatkówki i Mistrzostw Świata, kanałów (Instagram, Facebook, Twitter), z których korzystają internauci, a także momencie, w jakim najwięcej treści trafia do kanałów social media, będzie można wskazać dominujące trendy i gorące tematy, którymi żyją kibice siatkówki.
Zobacz również
– Dane zbierane przez SocialPylon będą największą i najbardziej kompletną skarbnicą wiedzy o aktywności polskich kibiców w social media w trakcie wielkiego wydarzenia sportowego.– mówi Łukasz Dziekan, Business Development Director odpowiedzialny w Isobar Poland za narzędzie SocialPylon i dodaje: –Dla marketerów jest to źródło cennych wskazówek i inspiracji do akcji reklamowych i real-time marketingowych.
Dane prezentowane na strefasiatkowki są zbierane i przetwarzane w czasie rzeczywistym przez SocialPylon – autorskie narzędzie Isobar Poland, służące do monitoringu i zarządzania komunikacją w social media. Przez 3 tygodnie trwania mistrzostw kilkunastoosobowy zespół agencji będzie śledził wydarzenia i w razie potrzeby poszerzał zakres monitorowanych fanpage’y i fraz, tak aby wyłapywać incydenty i gorące tematy podobne np. do „ugryzienia Suareza” w trakcie mundialu.
Obecnie platforma zbiera informacje z ponad 360 fraz i 80 fanpage’y.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing