Od 27.05 można oglądać pierwszą część Stranger Things 4, która już podbiła serca widzów na całym świecie. Od momentu premiery serial zajmuje 1. miejsce w światowym rankingu TOP 10, czyli zestawieniu najpopularniejszych tytułów na Netflix. Łącznie widzowie spędzili ponad 280 mln godzin oglądając nowe odcinki.
Teraz miłośnicy serialu mogą wyczekiwać kolejnego wyjątkowego wydarzenia. W trakcie Orange Warsaw Festival Orange i Netflix przygotowali specjalną gratkę dla wszystkich fanów ekipy z Hawkins. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się w dniach 3-4 czerwca 2022 na warszawskim Torze Wyścigów Konnych Służewiec.
Zobacz również
Cieszymy się, że po pandemicznej przerwie wracamy na Orange Warsaw Festival z wyjątkową strefą Orange i Netflix. Wspólnie przygotowaliśmy dla uczestników festiwalu multimedialne doświadczenie, uzupełniające tegoroczne muzyczne emocje – mówi Anna Kowalik-Mizgalska, odpowiadająca w Orange Polska za sponsoring.
Strefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival to coś zupełnie nowego, takiej instalacji w Polsce jeszcze nie było! Stworzyliśmy interaktywne doświadczenie łączące świat rzeczywisty i cyfrowy. Każda wizualizacja będzie w pełni unikalna, gdyż powstanie na podstawie analizy jazdy każdego rowerzysty, przenosząc fanów serialu na Drugą Stronę – mówi Gosia Nierodzińska, partner marketing creative w Netflix.
W strefie Stranger Things będą czekać cztery oryginalne rowery z lat 80., zintegrowane ze światem cyfrowym. Dzięki sile swoich mięśni festiwalowicze będą mogli napędzić tworzoną w czasie rzeczywistym wizualizację, wyświetlaną na otaczającym ich ekranie, który pozwoli im zanurzyć się w cyfrowym świecie. Każde doświadczenie będzie w pełni unikatowe, ponieważ na jego przebieg i kształt bezpośrednio wpływa siła pedałowania i ruchy kierownicy. Obrazy na ekranie przeniosą uczestników zabawy na Drugą Stronę, czyli do alternatywnej rzeczywistości, inspirowanej jednym z najpopularniejszych seriali w historii Netflix. Zadaniem cyklistów będzie wspólne zwycięstwo nad mrocznymi siłami, które nie poddadzą się tak łatwo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Oprócz tego, w ramach strefy Stranger Things uczestnicy będą mogli poczuć klimat serialu m.in. dzięki dedykowanemu setowi muzycznemu z wizualizacjami oraz instalacji, dzięki której będzie można „wysłać wiadomość” z Drugiej Strony.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Interaktywne doświadczenie stworzył kolektyw artystyczny NoLoop, a Agencja Plej odpowiadała za powstanie strefy.