…użytkowników AdBlocka na ich stronach.
Założeniem Update4Publishers jest stopniowe podnoszenie jakości oferowanej przez Ströer Digital Media powierzchni reklamowej wobec nieustannych zmian zachodzących na rynku reklamy internetowej. – Naszą rolą jest ciągła współpraca z wydawcami, dostarczanie im nowych technologii i wspólne budowanie produktu, który spełni oczekiwania zarówno reklamodawców, jak i użytkowników. Stwierdziliśmy, że ten proces należy usystematyzować i nadać mu odpowiednią rangę. Stąd pomysł na Update4Publishers – mówi Ilona Drzewosowska, Buying and Delivery Director, Ströer Digital Media.
Zobacz również
W ramach trwającego właśnie pierwszego etapu wydawcy otrzymają kompleksowy raport na temat widoczności reklam na ich stronie oraz sugestie, jak mogą ją poprawić. – Od sierpnia badamy advisibility wszystkich kampanii realizowanych w naszej sieci. Dzięki analizie wyników, wiemy co wydawcy powinni zmienić np. w layoucie strony, by poprawić ten coraz bardziej istotny dla reklamodawców wskaźnik. Będziemy dzielić się tą wiedzą i wskazywać kierunki poprawy wyników – mówi Aneta Dąbska, Affiliate Manager, Ströer Digital Media. Dodatkowo, zainteresowanym wydawcom Ströer przekaże również dostęp do panelu narzędzia Meetrics, które służy do monitorowania advisibility. – Dzięki temu będą mogli na bieżąco kontrolować wskaźniki widoczności reklam na ich stronach – dodaje Aneta Dąbska.
Kolejne części programu Update4Publishers to m.in. modernizacja technologiczna, która pomoże zoptymalizować wykorzystanie powierzchni wydawców w różnych modelach sprzedaży.
– W Update4Publishers stopniowo przygotowywać będziemy wydawców do przejścia na nasze autorskie rozwiązanie adserwerowe, które jest aktualnie tworzone w ramach Grupy Ströer w Niemczech. Będzie ono zawierało zarówno funkcjonalności adserwera, jak i ekosystem Programmatic – mówi Ilona Drzewosowska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Pełna implementacja założeń programu będzie wymagała aktywnej współpracy ze strony wydawców. – Wiemy, że wielu zmian nie jesteśmy w stanie przeprowadzić sami. Kluczowe dla powodzenia programu jest aktywne współdziałanie naszych wydawców. Tak będzie np. w przypadku zaplanowanej na najbliższe miesiące akcji mającej na celu zmniejszenie liczby użytkowników AdBlocka wśród czytelników naszych wydawców. Dlatego regularnie kontaktujemy się z nimi i informujemy o kolejnych etapach naszego planu– podkreśla Aneta Dąbska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing