Połączenie firm wpisuje się w realizację strategii Grupy Ströer w Polsce, która bazuje na oferowaniu rozwiązań z zakresu On-line oraz OOH i ścisłą współpracę pomiędzy podmiotami należącymi do Grupy. „Fuzja Ströer Digital Media i Ad-Vice to kolejny krok w strategii budowania silnej marki w obrębie digital. Połączenie struktury służy budowaniu zespołu o najwyższych kompetencjach.” – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.
Na czele połączonej struktury stanie Artur Muszkiet, dotychczasowy członek zarządu i dyrektor zarządzający Ströer Digital Media, natomiast za afiliację, realizację, yield management oraz relacje z wydawcami odpowiadać będzie Ilona Drzewosowska.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ad-Vice wchodzi w skład Grupy Ströer od 2014, a jego zakup był pierwszą inwestycją Ströer Polska wychodzącą poza segment reklamy zewnętrznej. Na początku 2016 Ströer przejął kolejną sieć reklamową – Goldbach Audience – przekształcając ją w Ströer Digital Media.
Połączenie potencjałów obu sieci sprawia, że w ofercie Ströer Digital Media od stycznia będzie znajdować się ponad 900 witryn, docierających do 85% Internautów w Polsce, korzystających z sieci na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]