Ströer Digital Media łączy się z Ad-Vice

Zarząd Grupy Ströer w Polsce zadecydował o połączeniu dwóch należących do Grupy sieci reklamowych on-line – Ströer Digital Media i Ad-Vice – w jeden dom sprzedaży digital. Od początku roku obie firmy będą działać pod wspólnym szyldem jako Ströer Digital Media.
O autorze
1 min czytania 2016-12-12

Połączenie firm wpisuje się w realizację strategii Grupy Ströer w Polsce, która bazuje na oferowaniu rozwiązań z zakresu On-line oraz OOH i ścisłą współpracę pomiędzy podmiotami należącymi do Grupy. „Fuzja Ströer Digital Media i Ad-Vice to kolejny krok w strategii budowania silnej marki w obrębie digital. Połączenie struktury służy budowaniu zespołu o najwyższych kompetencjach.” – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Na czele połączonej struktury stanie Artur Muszkiet, dotychczasowy członek zarządu i dyrektor zarządzający Ströer Digital Media, natomiast za afiliację, realizację, yield management oraz relacje z wydawcami odpowiadać będzie Ilona Drzewosowska.

 Ad-Vice wchodzi w skład Grupy Ströer od 2014, a jego zakup był pierwszą inwestycją Ströer Polska wychodzącą poza segment reklamy zewnętrznej. Na początku 2016 Ströer przejął kolejną sieć reklamową – Goldbach Audience – przekształcając ją w Ströer Digital Media.

Połączenie potencjałów obu sieci sprawia, że w ofercie Ströer Digital Media od stycznia będzie znajdować się ponad 900 witryn, docierających do 85% Internautów w Polsce, korzystających z sieci na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj