Oferta obejmuje szereg różnych kategorii takich jak m.in. Kobieta, Technologia i Motoryzacja, o łącznym potencjale 591 mln odsłon miesięcznie. Za pomiar widoczności reklamy odpowiada firma Meetrics GmbH. – Już od roku korzystamy z narzędzia Meetrics, które umożliwia nam pogłębioną analizę i optymalizację widoczności wszystkich realizowanych u nas kampanii. Dzięki temu mamy szczegółową wiedzę nt. poziomu i czasu widoczności kreacji reklamowej na ponad 400 reprezentowanych przez nas stronach. Po przeprowadzonym wspólnie z wieloma wydawcami procesie dostosowania witryn pod nowe standardy, stworzyliśmy produkt, który zagwarantuje naszym klientom wysoki poziom widoczności reklamy i jakości ruchu – mówi Jakub Wilczak, Head of AD Operations w Ströer Digital.
Z produktu korzystają już wybrani klienci agencyjni. Oferta jest jednak dostępna dla wszystkich, a z jej szczegółami można zapoznać się w cenniku na stronie Stroerdigital.pl.
Zobacz również
Viewability to wskaźnik pokazujący, jak duża część reklamy była widoczna dla użytkownika przez określoną ilość czasu. Wedle standardów IAB tylko kreacja, której co najmniej 50 proc. obszaru było widoczne przez 1 sekundę może być zakwalifikowana jako widzialna dla odbiorcy (w przypadku reklamy video jest to 50 proc. kreacji widoczne przez 2 sekundy).