Dzięki podpisanej umowie Grupa Ströer zaoferuje klientom w najbliższych miesiącach blisko 4000 tablic reklamowych w wagonach oraz 2000 ekranów LCD jak również nowatorskie rozwiązania ambientowe.
Od 2001 roku Grupa Ströer jest operatorem nośników na peronach i w przejściach warszawskiego Metra.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
„Połączony potencjał nośników na peronach oraz w wagonach przełoży się na zmiany w modelu sprzedaży. Planujemy stworzyć produkty reklamowe towarzyszące pasażerom Metra począwszy od wejścia na teren stacji, czekanie na peronie, poprzez podróż, aż po wyjście ze stacji. Metro stanowi kręgosłup komunikacji publicznej w Warszawie a co za tym idzie stanowi kręgosłup kampanii OOH w stolicy. Biorąc pod uwagę potencjał Metra możemy śmiało powiedzieć, że podobnie jak w innych stolicach, nie ma efektywnej kampanii OOH w Warszawie bez Metra. – skomentował sukces Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.
Grupa Ströer wygrała przetarg pokonując firmę AMS, która przez ostatnie lata dysponowała wyżej wymienionymi powierzchniami.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]