Ströer wygrywa przetarg na obsługę nośników reklamowych w wagonach Metra.

W wyniku wygranego przetargu Grupa Ströer została dysponentem tablic reklamowych, systemu „ESIR” wykorzystującego ekrany LCD oraz reklam napodłogowych i naklejek na szybach w wagonach warszawskiego Metra.
O autorze
1 min czytania 2017-01-10

Dzięki podpisanej umowie Grupa Ströer zaoferuje klientom w najbliższych miesiącach blisko 4000 tablic reklamowych w wagonach oraz 2000 ekranów LCD jak również nowatorskie rozwiązania ambientowe.

Od 2001 roku Grupa Ströer jest operatorem nośników na peronach i w przejściach warszawskiego Metra.

„Połączony potencjał nośników na peronach oraz w wagonach przełoży się na zmiany w modelu sprzedaży. Planujemy stworzyć produkty reklamowe towarzyszące pasażerom Metra począwszy od wejścia na teren stacji, czekanie na peronie, poprzez podróż, aż po wyjście ze stacji. Metro stanowi kręgosłup komunikacji publicznej w Warszawie a co za tym idzie stanowi kręgosłup kampanii OOH w stolicy. Biorąc pod uwagę potencjał Metra możemy śmiało powiedzieć, że podobnie jak w innych stolicach, nie ma efektywnej kampanii OOH w Warszawie bez Metra.  –  skomentował sukces Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Grupa Ströer wygrała przetarg pokonując firmę AMS, która przez ostatnie lata dysponowała  wyżej wymienionymi powierzchniami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj