Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

STS stawia na Polskę – kampania największego legalnego bukmachera

STS, największy legalny bukmacher w kraju, rozpoczyna kampanię informującą o sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jej start zainauguruje emisja spotu przed pierwszym meczem Polski w eliminacji do UEFA EURO 2016™. Działania będą prowadzone w telewizji oraz Internecie.
O autorze
1 min czytania 2014-09-05

To już druga kampania informacyjna STS prowadzona z wykorzystaniem telewizji,poprzednia dotyczyła sponsoringu strategicznego drużyny KKS Lech Poznań.

STS wspiera polską piłkę nożną jako oficjalny partner reprezentacji Polskiod sierpnia 2014 roku.Warunki współpracy zakładają m.in. użycie logotypu kompozytowego w działaniach marketingowych oraz informowanie o sponsorowaniu w mediach.Mecze kwalifikacyjne do UEFA EURO 2016™ zostały wybrane na start kampanii.

Pierwsza emisja spotu w telewizji będzie miała miejsce przed meczem reprezentacji Polski z Gibraltarem, 7 września. Spot zobaczymy również przy kolejnych meczach kadry w tym roku: Polska-Niemcy (11 października) oraz Polska-Szkocja (14 października). Materiał będzie także emitowany przy innych transmisjach sportowych wydarzeń na żywo we wrześniu i w październiku. Kampanii telewizyjnej na kanałach Telewizji Polskiej, grupy TVN Media oraz Polsat Media towarzyszyć będą działania internetowe obejmujące wybrane portale.

Spot STS nie jest reklamą – tej zabrania bukmacherom polskie prawo. Firmy działające na podstawie zezwolenia Ministerstwa Finansów mogą jedynie informować o sponsorowaniu. STS jest jedynym bukmacherem w Polsce, który robi to w kampanii telewizyjnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Blueway Com. Spot stworzyła agencja Lunar Six.

Słuchaj podcastu NowyMarketing