STUDIO 111 rozpoczęło współpracę z marką Jabra

Od 1 marca 2018 r. agencja Studio 111 wspiera markę Jabra w kompleksowych działaniach z zakresu public relations na terenie Polski oraz odpowiada za wsparcie regionalnych działań marketingowych. Działania PR będą prowadzone w mediach branżowych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej...
O autorze
1 min czytania 2018-04-11

…blogosferze i social media.

Jabra to marka specjalizująca się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących zaawansowaną technologię dźwięku. To międzynarodowy dostawca i producent wysokiej jakości przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych i głośników konferencyjnych, przeznaczonych zarówno dla osób prywatnych, jak i biznesu.

Jabra jest marką firmy GN Netcom i jest kojarzona z innowacyjnością, niezawodnością oraz łatwością obsługi od prawie 150 lat. GN ma unikalne portfolio medycznych, profesjonalnych oraz konsumenckich rozwiązań, zapewniajacych najwyższą jakość dźwięku. Doświadczenia w tym zakresie pozwoliły wypracować i opatentować wiele pionierskich rozwiązań, na których bazuje gama produktów znajdujących się w portfolio firmy.

„W najbliższym czasie planujemy zintensyfikować działania na polskim rynku, które mają wpłynąć na wzrost świadomości konsumentów oraz rozpoznawalność marki Jabra. Wierzę, że współpraca ze Studio 111 w znacznym stopniu się do tego przyczyni.” – powiedziała Ewa Walter, Channel Marketing Manager B2B & B2C CEE marki Jabra.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Jesteśmy pewni, że nasze doświadczenie w branży IT i nowych technologii pozwoli nam jak najlepiej realizować cele marki Jabra. Cenimy sobie wysoką jakość oferowanych przez firmę produktów i cieszymy się na nowo rozpoczętą współpracę.” – podsumował Maciej Piotrowski, Wiceprezes w Studio 111.

Agencję wyłoniono w wyniku przetargu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się