Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Studio Pixar zaprezentowało nową animację dla Disneya – po raz pierwszy głównym bohaterem został gej

Studio Pixar zaprezentowało nową animację dla Disneya – po raz pierwszy głównym bohaterem został gej
Pixar przygotował nową krótkometrażową animację zatytułowaną „Out”, którą obejrzeć można na platformie Disney+. Po raz pierwszy w produkcji studia głównym bohaterem został gej – Greg.
O autorze
1 min czytania 2020-06-01

To niewątpliwie historyczne wydarzenie dla studia Pixar, a także samego Disneya – do tej pory tematy związane ze społecznością LGBT+ nie były zbyt często poruszane w produkcjach obu firm, a jeśli już, to jedynie za pomocą dyskretnych aluzji. 

Teraz studio Pixar zaprezentowało nową, krótkometrażową animację w ramach serii SparkShots, w której twórcy związani z firmą mogli stworzyć swoje własne, niezależne produkcje z wykorzystaniem nowoczesnych technik filmowych. 

Animacja nosi nazwę „Out”, a jej głównym bohaterem, po raz pierwszy w historii studia Pixar, jest gej. Greg, bo taką nazwę nosi postać, to dwudziestokilkuletni chłopak, który w historyjce jest w trakcie przeprowadzki do nowego domu. W pewnym momencie bohatera odwiedzają jego rodzice, przed którymi Greg ukrywa swoją orientację seksualną, co doprowadzi do wielu dramatycznych sytuacji. 

Animacja to autorski projekt Stevena Claya Huntera, który wcześniej pracował przy takich produkcjach, jak m.in. „Gdzie jest Nemo”, czy „WALL-E”. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

IKEA zaprezentowała niedawno swoją nową kampanię pod hasłem „Be someone’s home”, za pomocą której zachęca społeczeństwo do sprzeciwiania się wszelkim przejawom dyskryminacji wobec osób LGBT+.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.