Elementem wyróżniającym nowego partnera MYLED jest technologia wykorzystywanych nośników oraz specyfika miejsc, w których się znajdują. Sieć liczy 600 ekranów zainstalowanych w 170 salonach. Dedykowana jest wyjątkowej grupie docelowej, którą są klienci odwiedzający salony fryzjerskie o podwyższonym standardzie. Lokalizacja ekranów oraz ich interaktywne możliwości czynią sieć Style In Touch atrakcyjnym medium reklamowym, które pozwala na realizację ciekawych kampanii DOOH, skierowanych do konkretnej grupy odbiorców.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z tym partnerem. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom kolejne, nowe i przede wszystkim interaktywne rozwiązania DOOH, skierowane do dobrze zdefiniowanej i konkretnej grupy odbiorców. – komentuje nawiązanie współpracy Maciej Podgórny, dyrektor ds. Technologii i Sieci MYLED.
Zobacz również
Firma MYLED działa w sektorze cyfrowej reklamy zewnętrznej DOOH i stworzyła system online do planowania i zarządzania kampaniami digital OOH. System MYLED integruje ekrany LED zlokalizowane w przestrzeniach miast w sieć Outdoor oraz cyfrowe nośniki instalowane w zamkniętych przestrzeniach publicznych – takich jak supermarkety, placówki medyczne czy galerie handlowe – w sieć Indoor. Stworzenie dwóch osobnych sieci reklamowych DOOH MYLED, było możliwe dzięki nawiązaniu partnerskiej współpracy z właścicielami nośników działającymi na polskim rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej.