W piątek, 13 kwietnia od godziny 14:00 do 21:00 i w sobotę, 14 kwietnia w godzinach 11:00-21:00 w salonie firmowym Digel w CH Arkadia będzie można skorzystać z profesjonalnych usług barbera. Każdy zakup powyżej 500 zł będzie premiowany stylizacją doświadczonego barbera z Hop-Chop BarberShop w gratisie.
Podczas trwania akcji specjalnej w salonie Digel w Arkadii klienci marki będą mogli oddać się również w ręce stylisty, który nie tylko doradzi jak odświeżyć garderobę na wiosnę, ale też jak podkreślić atuty sylwetki i ukryć jej ewentualne mankamenty. Podpowie także jakie fasony, materiały i kolory królują w sezonie wiosna-lato 2018 oraz pokaże znaczenie dodatków. Z pomocą stylisty marki Digel będzie można wybrać modną i równocześnie najkorzystniejszą stylizację, oczywiście biorąc pod uwagę styl ubierania się i dopasowanie do sylwetki.
Zobacz również
„Digel, marka znana na całym świecie, ubiera mężczyzn od ponad 78 lat. Na polskim rynku jest obecna już 25 lat. Jej grono odbiorców systematycznie rośnie, tak jak rośnie liczba Polaków, którzy niezależnie od wieku dbają o wygląd i śledzą trendy modowe. Nasi klienci doceniają komfort noszenia, wysoką jakość i profesjonalną obsługę” – mówi Marek Paszkowski, dyrektor marketingu Digel Polska i dodaje: „Zapraszamy wszystkich, którzy lubią się bawić modą do flagowego salonu Digel w CH Arkadia. W najbliższy weekend nasi styliści podpowiedzą co jest teraz trendy, na jakie fasony i kolory warto stawiać w indywidualnych stylizacjach. Klienci Digel będą mogli skorzystać także z usług barbera i porozmawiać z naszymi gośćmi specjalnymi”.
W sobotę, 14 kwietnia br. sztandarowy salon sieci Digel w warszawskiej Arkadii odwiedzą „znani i lubiani”, m.in. ambasador marki Piotr Strus – najlepszy zawodnik w MMA w Polsce. W ubiegłym roku w polskim MMA zdobył pierwsze miejsce w kategorii „Zawodnik Roku” , a jego pojedynek z Nikola Dipchikovem został wybrany „Walką Roku”. Swoją obecność zapowiedzieli również Jarosław Jakimowicz i Olivier Janiak.
Monobrandowy salon firmowy Digel, który znajduje się na poziomie 1 w pasażu Canaletto CH Arkadia, wyróżnia dbałość o wysoki standard obsługi. Lokal o powierzchni 250 m2 został wyposażony mi.in. w praktyczną „kabinę luster”, która umożliwia zobaczenie całej sylwetki z każdej strony i samodzielną ocenę wyglądu w mierzonej stylizacji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Do akcji przyłączył się Hop-Chop BarberShop, którego przesłaniem jest łączenie starej szkoły fryzjerstwa męskiego z doświadczeniem utalentowanych stylistów cenionych w środowisku old schoolowego barbershopu. Barberzy Hop-Chop są znani ze swojej pasji i energii oraz indywidualnego podejścia do strzyżenia i stylizacji fryzur.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Digel jest dostępny w kilkudziesięciu salonach w Polsce. Więcej informacji znajduje się na: www.digel.pl oraz www.facebook.com/digelpoland