Subway promuje w regionalnej kampanii rewitalizację oferty

Sieć restauracji Subway transformuje swoją działalność w Europie Środkowo-Wschodniej. Zmiany w ofercie nagłaśnia w kampanii przygotowanej przez C3 Creative Code and Content Prague, której oprawę mediową zapewnia w Polsce agencja Wavemaker.
O autorze
1 min czytania 2020-01-23

Sieć restauracji Subway we współpracy z agencją kreatywną C3 przygotowała kampanię obejmującą 12 krajów Europy Środkowo-Wschodniej, w tym m.in. Polskę, Rumunię i Bułgarię. Głównymi tematami kampanii są personalizacja i dopasowanie do potrzeb klienta, a więc wartości, które marka Subway reprezentuje od początku istnienia (pierwszą restaurację otworzył w USA w 1965 r. Fred DeLuca).

Zmiany w ofercie obejmują m.in. wprowadzenie wegańskich i bezglutenowych produktów, a także szereg innowacji – nowe wersje sałatek, wrapów i kanapek dopasowanych do różnych potrzeb żywieniowych. Subway odświeżył też wizualnie swoje projekty – m.in. zdjęcia produktów i tablice menu, a także wprowadził nową stronę internetową.

Za transformacię marki w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada regionalny dyrektor marketingu, Milan Obetko, który pracuje dla sieci od kwietnia 2019 r. (wcześniej był dyrektorem strategicznym w MediaComie).

– Zmiana wystroju wnętrza restauracji i poprawa funkcjonowania punktów kontaktu jest ukłonem w stronę naszych klientów. Chcemy, by nasze menu były proste w użyciu i miłe dla oka, co ułatwi klientom podjęcie decyzji i uprości składanie zamówień – mówi Milan Obetko.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa kampania komunikacyjna, w Polsce wspierana przez Wavemaker, skierowana jest głównie do młodych ludzi. Obejmuje dwa etapy. Pierwszy, zasięgowy, koncentrował się na podnoszeniu świadomości marki. W drugim etapie Subway skupia się na komunikowaniu cech produktów istotnych dla wybranych segmentów docelowych.

Kampania obejmuje w Polsce media cyfrowe i out-of-home.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się