Obecna sytuacja epidemiologiczna postawiła pod znakiem zapytania plany wielu firm, wpływając na poziom ich budżetów oraz uniemożliwiając przeprowadzenie zaplanowanych kampanii. Sparkles – marka prowadząca komunikację pod hasłem „Czysta Prawda” po raz kolejny pokazała, że nie ma nic do ukrycia. Dysponując ograniczonym budżetem marketingowym zdecydowała się na niestandardowe działania komunikacyjne prowadzone w social media oraz OOH. W tym celu zaprosiła do współpracy twórcę Suchara Codziennego – popularnego twórcy internetowego, znanego ze swojego ostrego poczucia humoru, bezkompromisowej szczerości i dystansu do otaczającej go rzeczywistości. W unikalny dla siebie sposób, Suchar publikuje posty przedstawiające sam produkt oraz jego nietypowe, „kryzysowe” zaangażowanie w kampanię. Istotnym elementem prowadzonych działań jest także konkurs dla konsumentów. 17 lipca na ulicach Warszawy pojawił się również zadrukowany jedynie w połowie billboard, który dodatkowo podkreśla nietypowość całego przedsięwzięcia.
– Sparkles to produkt, który nie ma nic do ukrycia – przede wszystkim jeśli chodzi o skład, ale także prowadzoną z konsumentami komunikację. Mimo niesprzyjających okoliczności i wyzwań związanych z budżetami jesteśmy absolutnie przekonani, że nasi konsumenci zasługują na czystą prawdę – również w odniesieniu do prowadzonych działań marketingowych. Wybór ambasadora nie jest więc przypadkowy. Suchar Codzienny idealnie wpisuje się w charakter naszej marki – jest autentyczny, szczery i jedyny w swoim rodzaju, podobnie, jak Sparkles – mówi Martyna Jaskólska, kierownik marki Sparkles w Żywiec Zdrój.
Zobacz również
Sparkles to połączenie wody gazowanej, soku cytrynowego oraz naturalnego aromatu owoców i mięty. Nie zawiera cukru, kalorii oraz substancji słodzących, dlatego jest idealną propozycją dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, kupują produkty z dobrym i prostym składem, ale jednocześnie poszukują wyjątkowego smaku. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: Green Lime o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty, Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki oraz tegoroczna nowość: Sparkles Passion Mango z nutą mango i marakui.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell