Sugarfree – butik kreatywny w Grupie Havas Worldwide

Na rynku debiutuje butik kreatywny Sugarfree. Nowa struktura powstała w miejsce dotychczasowej agencji H Warsaw, a jej kluczową kompetencją jest tworzenie wyrazistej komunikacji niezależnie od wysokości budżetu.
O autorze
0 min czytania 2015-04-08

Sugarfree na stanowisku managing partnera kieruje Juliusz Baliszewski. Szefem kreacji został Tomasz „Owca” Zieliński, ostatnio pracujący w Havas Worldwide Warsaw, wcześniej związany m.in. z Young & Rubicam.

H Warsaw była regionalnym odpowiednikiem paryskiej Agencji H, która w wyniku rebrandingu działa obecnie pod nazwą Les Gaulois. W ślad za tymi zmianami miejsce H Warsaw w Polsce zajęła struktura o typowych kompetencjach butiku kreatywnego – Sugarfree, która skupi się na tworzeniu niestandardowej komunikacji reklamowej oraz dostarczaniu nietuzinkowych pomysłów i rozwiązań w tym obszarze.

Chcemy intrygować, bawić, poruszać, aby budować ciekawą osobowość marki. To umiemy robić najlepiej – mówi Juliusz Baliszewski, managing partner Sugarfree.

Klientami Sugarfree są: Polpharma (Polopiryna Max i Complex), Tan-Viet (Vifon) i Browar Namysłów, dla którego agencja przygotowała aktualną kampanię komunikującą markę Braniewo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej na temat agencji Sugarfree.

Słuchaj podcastu NowyMarketing