Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele Kkerowany jest do przedsiębiorców z branży fashion, którzy ze względu na obostrzenia, zmuszeni byli zamknąć stacjonarne punkty sprzedaży. Akcja zakłada możliwość sprzedaży produktów w sklepie internetowym Moliera2.com.
Inicjatorzy projektu po raz kolejny postawili na wzmocnienie przekazu poprzez kampanię OOH, realizowaną we współpracy z Braughman Media Group.
Zobacz również
Twórcy zdecydowali się na minimalistyczny, a jednocześnie ekspresyjny przekaz, w osiągnięciu którego posłużyli się emotikonami reprezentującymi wachlarz pozytywnych emocji. Komunikat jasno wskazuje, że działając razem i pozostając dobrej myśli jesteśmy w stanie pokonać przeciwności i odnaleźć pozytywne aspekty wynikające z inicjatyw takich jak projekt #Moliera2iPrzyjaciele.
– Zależało nam, aby postawić na optymistyczny przekaz, dać powody do uśmiechu nawet w tych niedogodnych dla wszystkich czasach. Postawienie na emotikony w layoucie reklamowym to forma infografiki, czytelnej dla obecnego pokolenia osób korzystających ze smartfonów – mówi Arkadiusz Młynarczyk, business development manager Moliera2.com.
Dzięki natychmiastowej reakcji i sprawnemu wdrożeniu projektu, już dzisiaj na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 50 polskich marek. Wkrótce dołączą do nich kolejne.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
– Jesteśmy niezwykle dumni, że projekt okazał się tak ogromnym sukcesem! Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania, ale dzięki świetnej organizacji i pracy naszego zespołu, połączyliśmy siły już z ponad 50 polskimi butikami i nie zwalniamy tempa. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek – dodaje Arkadiusz Młynarczyk, business development manager Moliera2.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing