TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sukces akcji WoshWosh – zebrano ponad 12 tys. butów dla potrzebujących

Sukces akcji WoshWosh – zebrano ponad 12 tys. butów dla potrzebujących
Tegoroczna zbiórka obuwia dla potrzebujących organizowana przez markę WoshWosh przeszła najśmielsze oczekiwania. W trakcie 2 tygodni akcji zebrano ponad 12 tysięcy par butów. Teraz oczyszczone i naprawione obuwie trafi do najbardziej potrzebujących w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2021-05-05

6 kwietnia br. ruszyła zbiórka butów pod hasłem „Przekaż Wiosnę” organizowana przez firmę WoshWosh. Zebrane i odświeżone obuwie miało trafi do najbardziej potrzebujących – domów samotnych mam, domów dziecka, osób bezdomnych za pośrednictwem fundacji. 

Zbiórka trwała aż 2 tygodnie, a buty można było przekazać w trzech punktach WoshWosh, w butiku Balagan oraz wysyłkowo. Do akcji dołączyła także marka PanPablo, która w swoim wrocławskim sklepie zbierała obuwie. Buty wśród pracowników zbierały także LPP, Kuehne+Nagel oraz Stena Recycling. Spontanicznie do akcji dołączyły instytucje oraz szkoły, które własnymi siłami zorganizowały zbiórki wewnątrz placówek i prowadziły w swoich miejscowościach działania promocyjne. Do WoshWosh trafiały także buty z zagranicy m.in. z Niemiec, Danii, Włoch a nawet Islandii.

Jak się teraz okazało, akcja przeszła najśmielsze oczekiwania – w trakcie dwóch tygodni trwania inicjatywy, udało się zebrać ponad 12 tysięcy par butów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dzięki wsparciu tak ogromnej liczby osób i firm partnerskich udało nam się zebrać ponad 12 tysięcy par butów. W siedzibach brakowało miejsca na magazynowanie, dlatego opracowaliśmy plan logistyki i po przygotowaniu obuwia przekazujemy je w partiach do instytucji i fundacji, które opiekują się osobami w potrzebie. Wyczyszczenie takiej liczby butów to ogromne wyzwanie, ale za cel postanowiliśmy sobie przekazanie wszystkich butów do końca maja – mówi Martyna Zastawna, pomysłodawczyni zbiórki obuwia oraz właścicielka WoshWosh.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Buty dla potrzebujących zebrane w akcji „Przekaż wiosnę” zostaną przekazane potrzebującym dzięki pomocy: Mokotowskie Hospicjum Świętego Krzyża, Dom Samotnej Matki Caritas Archidiecezja Warszawsko-Praska, Wspólnota Chleb Życia, Caritas Polska, Kamiliańska Misja Pomocy, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Gdańskie, Stowarzyszenie Opiekuńczo-Resocjalizacyjne „Prometeusz” w Gdańsku, Fundacja Pomoc Pierwsza Praca, Ośrodek Pomocy Społecznej Warszawa Praga Południe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Mimo pandemii, ubiegłoroczna akcja zbiórki obuwia dla bezdomnych WoshWosh przeszła najśmielsze oczekiwania. W ciągu 2 tygodni akcji zebrano ponad 9 tysięcy par butów, które następnie zostały oczyszczone i naprawione, a później trafiły do osób bezdomnych w całej Polsce.

PS2

Tutaj możecie sprawdzić wszystkie inne ciekawe akcje organizowane przez markę WoshWosh. 

PS3

Najpierw pokazywała, jak dawać drugie życie znoszonym butom i ratowała zagrożone likwidacją najstarsze zakłady szewskie, teraz zielonego podejścia i CSR-u chce uczyć inne marki. Z Martyną Zastawną rozmawiamy o jej nowym „dziecku” – agencji Szeptszum, którą współtworzy.