Od 21 czerwca do 12 sierpnia w bezpośrednim sąsiedztwie wybranych sklepów sieci Biedronka odbywały się bezpłatne projekcje filmowych przebojów. Widzowie obejrzeli m.in.: „Avatar”, „Niesamowitego Spider-Mana”, „Bękarty wojny”, kolejne części „Sagi: Zmierzch” oraz szereg klasycznych filmów o agencie 007. Na publiczność czekały również specjalnie przygotowane strefy wypoczynkowe, w których można było skorzystać z wygodnych foteli, leżaków oraz zrobić pamiątkową fotografię w charakterze gwiazdy filmowej. Strefy odwiedziło dodatkowe 20 tysięcy osób.
Kino było kontynuacją pilotażowego projektu z 2013 roku, który cieszył się dużą popularnością wśród klientów sieci sklepów Biedronka. 20 seansów obejrzało wówczas ponad 3 000 widzów.
Zobacz również
Kino z Biedronką to kolejny przykład angażowania się Jeronimo Martins Polska w projekty, mające na celu wsparcie lokalnych społeczności oraz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym . W 2013 r. firma zorganizowała przy sklepie Biedronka w Otwocku „Dział ze sztuką”. W ciągu 17 dni trwania projektu odbyło się 9 wykładów i 19 warsztatów, które poprowadzili specjaliści zajmujący się sztuką współczesną. Wzięło w nich udział ponad 800 osób.
Od 2006 r. Biedronka współpracuje także z oddziałami diecezjalnymi Caritas, z którymi wspólnie realizuje m.in. obchody Dnia Chorego, Mikołajek oraz Ogólnopolski Festyn Rodzinny „Bądźmy razem”. W 2014 r. podczas pikników, które odbyły się w 26 miastach w całej Polsce, dzieci otrzymały od JMP 100 tys. paczek z upominkami. Od 2011 r. Biedronka wspiera także działania Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial”, które organizuje Mistrzostwa Polski oraz Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej.
Galeria z seansów, które odbyły się w ramach Kina z Biedronką, dostępna jest na stronie: www.kinozbiedronka.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing