Program stażowy rozpoczął się jeszcze pod koniec zeszłego roku konkursem pod hasłem „Your career – your choice”. Wzięła w nim udział niemal setka kandydatów, przesyłających kompletne zadania rekrutacyjne. W trzyetapowym procesie wyłoniono kilka najlepszych osób, którym zaproponowano odbycie płatnego stażu. Dwie z nich zostały właśnie etatowymi pracownikami.
– Była to wielka szansa na rozwój, dzięki której uświadomiłem sobie, jak czystą teorię ze studiów i kursów można wykorzystać w prawdziwych kampaniach. Dopiero tutaj tak naprawdę przekonałem się, na czym polega praca specjalisty ds. SEM czy media plannera – mówi jeden z laureatów, Maciej Raszke.
Zobacz również
Doświadczenie w praktycznych zadaniach
Autorski program stażowy Media Choice stworzył możliwość wyboru indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. Dla uczestników zaplanowano bogaty harmonogram szkoleń, kursów oraz praktycznych zadań, których celem było przygotowanie do płynnego wejścia na rynek pracy. Każdy z nich miał możliwość szczegółowego poznania specyfiki wszystkich działów – od planowania i zakupu mediów, poprzez realizację kampanii, brand content & pr, a także new business. Zwieńczeniem było uzyskanie cennych certyfikatów w zakresie Google Ads, social ads oraz analityki internetowej.
– Jedną z najcenniejszych rzeczy podczas stażu była właśnie różnorodność i ciekawy rozkład zajęć. Dzięki temu mogłam sprawdzić się w wielu obszarach i uczyć się od kilku specjalistów – dodaje druga z laureatek, Ewa Jąkała.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kolejna edycja już niebawem
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W związku z dużym powodzeniem programu stażowego Media Choice już planuje przeprowadzenie kolejnej edycji w sezonie wakacyjnym.
– Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni poziomem kandydatów. Zarówno jeśli chodzi o same zgłoszenia, jak i projekty wykonywane podczas stażu. Mamy nadzieję, że zatrudnione osoby niedługo staną się samodzielnymi specjalistami. Cieszymy, że tak sprawnie udało się zorganizować ten projekt, mimo pracy w trybie hybrydowym – mówi Łukasz Matyński, head of client service & partner w Media Choice.