W pięknym domu Renault zaparkował samochód koncepcyjny Trezor i SUV klasy wyższej Renault Koleos. Targi odwiedziło ponad 64 tysiące osób! Niezwykły Trezor okazał się jedną z największych atrakcji imprezy.
Udział w targach był także dla marki okazją do wręczenia nagród w konkursie dla młodych projektantów RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION. Elementem programu był również panel dyskusyjny, w którym uczestniczył Antoine Genin, Dyrektor Designu Wewnętrznego Grupy Renault.
Zobacz również
Design już od kilku lat jest głównym czynnikiem wyboru samochodów marki Renault w Europie. Jest to efekt ogromnej pracy Dyrekcji Designu pod kierownictwem Laurensa van den Ackera. W kontekście zmiany stylu życia oraz związanej z tym roli samochodu nasi projektanci prezentują wizję rozwoju do roku 2030 i dalej: auto staje się integralną częścią naszego otoczenia. Zaprezentowany na targach Renault Home to wizualizacja tej koncepcji, w której dom i samochód są ze sobą ściśle połączone. Mając na uwadze znaczenie designu dla naszej marki oraz rosnącą integrację samochodu z naszym życiem, uznaliśmy, że idealnym miejscem dla naszego przekazu będą targi skierowane do osób zainteresowanych wzornictwem oraz otwartych na nowe trendy – wyjaśnia Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Renault Terytorium East.
Stoisko Renault Home
Ekspozycja Renault Home, która powstała w ramach projektu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION, prezentowała znaczenie designu dla motoryzacji oraz zmieniającą się rolę samochodu w naszym życiu. Na terenie targów powstał Renault Home, czyli w pełni wyposażony dom, którego integralną częścią był samochód koncepcyjny Renault Trezor. Obecność auta w przestrzeni mieszkalnej jest zgodna z wizją Renault dotyczącą kierunku rozwoju branży samochodowej. Auta już wkrótce mają funkcjonować w pełnej harmonii ze swoim otoczeniem oraz komunikować się z nim, infrastrukturą drogową czy cyfrowymi urządzeniami użytkowników. Renault Trezor, który w trybie jazdy autonomicznej zapewnia dostęp do multimediów i rozrywki nie tylko pasażerom, lecz także kierowcy, staje się swoistym przedłużeniem domu jako miejsce relaksu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wyposażenie wnętrza Renault Home zapewnili partnerzy ekspozycji -– polskie firmy MEBLOO, RAMKO i RUST.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs dla młodych projektantów
W Renault Home stanęło również Nowe Renault Koleos, SUV klasy wyższej, który znajduje się już w seryjnej produkcji. Zaprojektowanie wnętrza kolejnej generacji tego modelu było zadaniem uczestników konkursu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION, którego rozstrzygnięcie miało miejsce podczas targów Warsaw Home. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie wnętrza SUV-a Renault, następnej generacji Koleosa. Prace oceniało jury złożone z ekspertów, któremu przewodniczył Antoine Genin, Dyrektor Designu Wewnętrznego Grupy Renault. Spośród autorów nadesłanych projektów jury wyłoniło czterech finalistów, a piąty został wybrany w głosowaniu internautów. Podczas uroczystego wręczenia nagród na targach Warsaw Home ogłoszono trzech laureatów. Zwycięzca, Jakub Fochtman, pojedzie z osobą towarzyszącą do Dyrekcji Designu Renault w Paryżu.
Renault Trezor
Jedną z głównych atrakcji targów Warsaw Home okazał się samochód koncepcyjny Renault Trezor. To wielokrotnie nagradzane auto nigdy wcześniej nie było prezentowane w Polsce. Dwumiejscowe, elektryczne coupé budziło duże zainteresowanie wśród odwiedzających targi, którzy chętnie fotografowali samochód. Uwagę zwracały charakterystyczne czerwone szyby, wlot powietrza w kształcie plastra miodu czy niezwykłe oświetlenie, a także drzwi auta, które unoszą się jednym ruchem – powstaje efekt otwieranego wieka szkatułki. We wnętrzu samochodu dominują szlachetne materiały: skóra w kolorze czerwonym oraz jesionowe drewno. Zaokrąglone kształty foteli są zainspirowane luksusowymi meblami. Renault Trezor otwiera również drogę do ery sportowych aut elektrycznych – do setki rozpędza się w czasie poniżej czterech sekund.