Na pobranie aplikacji ORLEN VITAY od 28 czerwca do 1 września br. zdecydowało się ponad 665 tys. użytkowników. To więcej niż w czasie ubiegłorocznej wakacyjnej promocji.
– Po raz pierwszy udało się przekroczyć barierę 10 milionów transakcji w miesiącu z użyciem aplikacji. To o ponad 42 proc. więcej w porównaniu do sierpnia ubiegłego roku i oczywiście najwyższy wynik aplikacji w historii. Wizyta na każdej ze stacji paliw ORLEN staje się równoznaczna z użyciem aplikacji VITAY. Jej sukces odbieramy nie tylko jako nieustający wzrost popularności, ale przede wszystkim rosnące zaufanie klientów do naszej marki – podkreśla Jan Tar, Dyrektor Wykonawczy ds. Komercyjnych Sprzedaży Detalicznej.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Dzięki aplikacji klienci zyskują dostęp do promocji, kuponów z rabatami oraz zdobywają dodatkowe punkty za zakupy na stacjach ORLEN. Aplikacja umożliwia też obsługę kart, takich jak BIZNESTANK, Karta Dużej Rodziny i VITAY za pomocą jednego kodu QR.
Zdjęcie główne: www.vitay.pl
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]