Summer in the city: Letnie trendy Jenny Fairy

Marka Jenny Fairy, w najnowszej streetstyle’owej sesji prezentuje przegląd letnich trendów. Całość utrzymana jest w letnim miejskim klimacie i świetnie podkreśla wartości marki: cool attitude i young spirit, a wszystko z dawką humoru.
O autorze
1 min czytania 2020-05-18

Neonowe szaleństwo, romantyczne pastele, słomiane kombinacje w stylu safari i odważne motywy zwierzęce – te właśnie trendy są podstawą najnowszej kolekcji Jenny Fairy. 

Neon pozwala tym nawet bardziej nieśmiałym chociaż na chwilę zaszaleć – zwłaszcza neon na butach. Jaskrawe zielenie na klapkach, ostre różowe sandały, czy mocno limonkowe buty sportowe – kolekcja Jenny Fairy nie zadawala się półśrodkami i pozwala pewnym krokiem wejść w kolejny modowy sezon, ten najcieplejszy i najbardziej zwariowany, kiedy jeszcze więcej jest dozwolone. 

Pastele wyciszają, uspokajają i pozwalają na chwilę oddechu. Pudrowe róże, stonowane odcienie żółtego i beżowego, jasne błękity pojawiają się przede wszystkim na klapkach i espadrylach, ale znajdziecie je także na butach typowo sportowych. I kiedy dalekie wakacyjne wyprawy wciąż stoją pod znakiem zapytania, kolejny trend od Jenny Fairy pozwala na chwilę przenieść się w świat podróżniczych marzeń. Styl safari to przede wszystkim miękkie beże, wszelkie kolory natury, które świetnie wyglądają w zestawieniu z akcesoriami wykonanymi ze słomy: espadrylami (wsuwanymi, wiązanymi, czy na koturnie), lekkimi klapkami i absolutnym must have tego sezonu – torbami i torebkami w przeróżnych rozmiarach. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

I coś dla tych bezkompromisowych, odważnych i pewnie sięgających po swoje: wzory zwierzęce. Printy na wzór skóry węża, krokodyla, tygrysa czy pantery w tym sezonie znajdują się w czołówce najważniejszych trendów. Pojawiają się na sandałach, torebkach, zdobią nawet buty sportowe. A modowi specjaliści postanowili zwierzęce wzory pokolorować i nadać im dzięki temu zupełnie innego charakteru – często wręcz surrealistycznego. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się