Piotr Piwocki – absolwent warszawskiej ASP – przygodę z projektowaniem rozpoczął od okładek i ilustracji dla Media Marketing Polska w latach 98-99. W roku 2000 pracował jako art director w Publicis (team dedykowany PKO SA), od 2001 roku projektant i dyrektor zarządzający agencji Kolektyw Rocket wyspecjalizowanej w opakowaniach (m.in. Cadbury Wedel, L.K. Joanna, F.C. Solidarność, Gillette, Wyborowa, Kruger), BTL (m.in. S.C. Johnson, Cadbury Wedel, Warner Bros) oraz reklamie (m.in. Janssen Cilag, L.K. Joanna, Meble Agata, Piotr&Paweł).
Od 2008 jest właścicielem agencji BrandMade (która między innymi przygotowała strategię komunikacji oraz odpowiadał za obsługę full service Polskich Portów Lotniczych w latach 2010-2012, opracowała szereg identyfikacji graficznych i opakowań).
Zobacz również
Od czerwca 2015 został dyrektorem kreatywnym w agencji Super-fi Polska (BrandMade wraz z zespołem stał się jej integralną częścią odpowiedzialną za tworzenie identyfikacji marek a w niedalekiej przyszłości dedykowanych usług brandingowych dla startupów).
Piotr Piwocki od 2010 roku, prowadzi Pracownię Typografii na Wydziale Sztuki Mediów warszawskiej ASP, wykładał również w ZPAF (zasady kompozycji obrazu fotograficznego), i Warszawskiej Szkole Reklamy (projektowanie opakowań).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach