Kampania reklamowa Kurczaka Sielskiego startuje z początkiem października i obejmuje nośniki zewnętrzne w ośmiu największych ośrodkach miejskich w Polsce (GOP, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław). Również w październiku rozpocznie się emisja spotów reklamowych (wersje 30’, 15’ i 8’), nadawanych w ponad 20 kanałach, w tym TVP, TVN i Polsat oraz antenach tematycznych. Spoty z Kurczakiem Sielskim pojawią się również w serwisie YouTube oraz w czołowych portalach VOD. Działania reklamowe zostaną również uzupełnione materiałami promocyjnymi w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do końca bieżącego roku.
Kurczak Sielski to propozycja SuperDrob, skierowana do bardziej wymagających konsumentów. Pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak i jest karmiony paszą bez surowców GMO, wpisując się w oczekiwania polskich konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i dobrej jakości.
Zobacz również
– Naszą ambicją jako producenta drobiu jest oferowanie konsumentom żywności coraz lepszej jakości, odpowiadającej ich rosnącym oczekiwaniom. Stąd decyzja o budowie nowej, silnej marki, zdolnej zjednać sobie sympatię i uznanie wymagającego konsumenta – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A. – Jest to część szerszej strategii SuperDrob, w ramach której dywersyfikujemy portfolio produktów, rozbudowujemy sieć dystrybucji i wchodzimy w nowe segmenty rynku – dodaje.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów (spoty TV, branding opakowań, materiały OOH, dedykowana strona www) odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ONE House.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]