Nadszedł czas na krok milowy nie tylko dla samej firmy, ale i dla całej branży cateringów dietetycznych, ponieważ w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Zdrowie bez wymówek!” SuperMenu postanowiło przebadać wszystkich swoich klientów – bezpłatnie, w ich domach.
Zmiana nawyków Polaków na zdrowsze
Podstawowe, profilaktyczne badania krwi powinny być wykonywane przynajmniej raz w roku. Jednak z danych* SuperMenu wynika, że co dziesiąty respondent w ogóle nie bada krwi, co piąty wykonuje badanie krwi raz na 2-3 lata, a tylko 29% ankietowanych wykonuje je raz w roku. Jako powody niewykonywania częściej badań ankietowani podawali m.in.: długi czas oczekiwania na wizytę lekarską, niechęć do odwiedzania placówek medycznych, a także strach przed wykonywaniem badań. Ponadto, niemal 25% respondentów nie wie, czy ma dobre wyniki morfologii, właściwy poziom cukru i cholesterolu.
Zobacz również
SuperMenu, wspólnie z platformą uPacjenta, chce zmieniać nawyki Polaków na zdrowsze, dlatego startuje z ogólnopolską kampanią edukacyjną „Zdrowie bez wymówek!”. Jej celem jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat kluczowej roli regularnego badania krwi, wpływu diety na poprawę wyników krwi oraz wyrównanie niedoborów składników. W ramach kampanii „Zdrowie bez wymówek!” wszyscy klienci SuperMenu mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu badań krwi (pełna morfologia, glukoza, lipidogram).
Dzięki tej aktywacji catering chce wesprzeć konsumentów w zrobieniu kolejnego kroku w drodze po lepsze samopoczucie i zdrowie. Do kampanii zaprosił partnera medycznego – platformę uPacjenta – z którym łączą go wspólne cele takie jak edukacja, budowanie zdrowych nawyków czy dbanie o zdrowie swoje i bliskich. Dzięki regularnym badaniom krwi nie tylko kontrolujemy nasz organizm, ale również możemy precyzyjniej dopasować codzienną dietę np. w przypadku stwierdzenia niedoborów.
Jesteśmy u boku klientów w ich drodze po zdrowie
Jestem niesamowicie dumna z tej inicjatywy SuperMenu! Dotychczas oferowaliśmy klientom zbilansowane diety, a teraz robimy krok dalej. Chcemy zachęcić ich do zmiany postaw, do dbania o siebie kompleksowo i skuteczniej, a tego nie da się zrobić bez regularnych badań. Zdajemy sobie sprawę, że w codziennym pośpiechu i ogólnym braku czasu, z którym mierzy się większość z nas, to nie jest takie łatwe. Nie pomagają tu ani długie kolejki, ani strach związany z koniecznością odwiedzenia placówki medycznej czy wykonaniem samego badania. W ramach kampanii „Zdrowie bez wymówek!” pobranie krwi będzie przeprowadzane w domach naszych klientów, co zwiększy ich komfort i poczucie bezpieczeństwa – wyjaśnia Anna Lewandowska, sportsmenka, propagatorka zdrowego stylu życia, założycielka SuperMenu by Anna Lewandowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ogólnopolska kampania edukacyjna „Zdrowie bez wymówek!” jest pierwszą tego typu kampanią w Polsce. W dwuletniej historii SuperMenu – jak i dla całego polskiego rynku cateringów dietetycznych – to innowacja w podejściu do usług oferowanych konsumentom. SuperMenu od początku działalności ze zdrowia uczynił swój priorytet, chcąc wspierać i pomagać Polakom w ich drodze do poprawy swojego samopoczucia i ogólnej jakości życia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji: www.zdrowiebezwymowek.pl
* Badanie przeprowadzone na zlecenie SuperMenu by Anna Lewandowska w kwietniu 2022 r.; (badanie przeprowadzone na grupie 444 ankietowanych).