Jill, plasująca się w pierwszej pięćdziesiątce najlepszych modelek świata według platformy models.com, to ulubienica projektantów. Tylko w tym sezonie mogliśmy oglądać ją w pokazach Chanel, Valentino czy kampanii Alexandra McQueena. Urodę oraz osobowość modelki uchwycono również w najnowszej kampanii polskiej marki Jenny Fairy, „Girls Just Want To Have Fun”, na sezon wiosna-lato 2022.
W rytm najpopularniejszego utworu Cyndi Lauper – „Girls Just Want To Have Fun”, Jill Kortleve udowadnia, że dziewczyna Jenny Fairy uwielbia bawić się modą i kocha najnowsze trendy, a także dobrą muzykę i czas spędzony z przyjaciółmi. W nowej kolekcji marki znajdziemy miedzy innymi: kolorowe sandały, klapki na obcasie w klimacie Y2K i masywne sneakersy jak z lat 80. Z torebek wyróżniają się pikowane nerki, wiklinowe koszyki, hipisowskie worki z plecionki oraz torebki w rozmiarze XS, utrzymane w soczystych barwach. To absolutny must have na ten sezon dla każdej fashionistki.
Zobacz również
Kolekcja Jenny Fairy jest dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Artykuł powstał we współpracy z CCC.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing