„SupportBelt”: Ford stworzył gadżet dla pasażerów po zabiegu mastektomii

„SupportBelt”: Ford stworzył gadżet dla pasażerów po zabiegu mastektomii
Ford stworzył „SupportBelt”, czyli nakładkę na samochodowy pas bezpieczeństwa dla pasażerek po mastektomii. To sposób na poprawę ich komfortu, ale także na zwrócenie uwagi społeczeństwa na powszechność występowania nowotworów piersi.
O autorze
1 min czytania 2024-10-04

Badania i obserwacje dowodzą, że ból spowodowany uściskaniem pasów bezpieczeństwa na klatce piersiowej wśród osób po mastektomii jest na tyle uciążliwe, że osoby te często rezygnują dbania o własne bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Rozwiązaniem tego problemu ma być „SupportBelt”, czyli gadżet stworzony przez zespół marki Ford.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„SupportBelt” to specjalna nakładka na tradycyjny pas bezpieczeństwa, wykonana z pianki powstałej z lotnych związków organicznych owiniętej w tkaninę z recyklingowanego plastiku. Całość owija się wokół zwykłego pasa, tym samym zwiększając komfort użytkowników.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– 100 000 kobiet w USA co roku przechodzi mastektomię. Fizyczne i emocjonalne obciążenie, którego doświadczają, jest spotęgowane, gdy wpływa to nawet na najprostsze zadania. Zapinanie pasów bezpieczeństwa to coś, co wszyscy musimy robić za każdym razem, gdy wsiadamy do pojazdu, a mimo to może to powodować u tych kobiet ogromny dyskomfort. W uznaniu tego problemu SupportBelt zachęca te pacjentki do dalszego korzystania z pasów bezpieczeństwa, czyniąc to bardziej komfortowym – tłumaczy Bethany Cristof, szefowa marketingu własnościowego w Ford Motor Company.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„SupportBelt” wkrótce będzie dostępny nieodpłatnie TUTAJ, a poza teamem Forda, w jego stworzenie zaangażowały się również agencja VML, u której dyrektor kreatywnej, Lynn Simoncini, w 2022 roku również zdiagnozowano raka piersi.

Zdjęcia: YouTube

PS OdKulis: kampania „Spójrz, Polsko! Miej baczne oko na raka!” Komisji Europejskiej zwraca uwagę na problem choroby nowotworowej

W najnowszym odcinku serii #OdKulis przedstawiamy kampanię „Spójrz, Polsko! Miej baczne oko na raka!” Komisji Europejskiej. Jej celem jest zwiększenie świadomości Europejczyków na temat nowotworów.