Suszone mięso to miejsce, w którym agregujemy filmy, obrazki, infografiki, gify itd., które inspirują i rozśmieszają wszystkich zainteresowanych marketingiem.
Dziś postanowiliśmy podsumować pierwsze dni obecności nowego działu i sprawdzić, które znaleziska spodobały Wam się najbardziej.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
1. Coca-Cola Zero – Unlock the 007 in you
Zdecydowany faworyt. Świetna akcja Coca-Coli wykorzystująca premierę nowego filmu o przygodach Jamesa Bonda. Na YouTube film zobaczyło już ponad 7,5 mln osób.
2. Domestos vs Coca-Cola
Cięta riposta. Bitwa billboardowa, która wywołała przy okazji mała wojnę na Facebooku. My przyznajemy się od razu, że zdjęcie pierwszy raz zauważyliśmy na facebook.com/alexawkrainieczarow 😉
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
3. Kosmici w Wodzisławiu Śląskim
To chyba jedna z dziwniejszych reklam, jakie ostatnio widzieliśmy. UM Wodzisław Śląski na pewno nie zabrakło wyobraźni!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
4. Windows 8 – The Live Tile Experiment
Viral od Microsoftu. Mimo, że trudno nie domyślić się, że w nagraniu udział wzięli aktorzy, to i tak się podoba 🙂
5. Nike – Yesterday you said tomorrow.
Błyskotliwe copy od Nike idealnie wpisujące się w całą filozofię marki.