McDonald’s zachęca do płacenia… miłością.
MetLife opowiada kolejną historię. Spróbujcie się nie wzruszyć!
Zobacz również
Pozostając w temacie miłości, przedstawiamy Wam cupidron (zachwyciło nas to skojarzenie).
A jeśli chodzi o wzruszenia, to w tym miesiącu wzruszył nas człowiek, po którym spodziewalibyśmy się wszystkiego. Ale tego, że sprawi, że łza zakręci nam się w oku? Nigdy. Zobaczcie koniecznie.
Podczas Super Bowl do naszych emocji próbowała również odwołać się ta reklama. Jak to wyszło? Na pewno kontrowersyjnie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Po tegorocznym Super Bowl na pewno w naszej pamięci pozostanie ta reklama.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Android w tym miesiącu przygotował jedną z najprostszych i najfajniejszych reklam. Brawa!
Do swojej reklamy z Super Bowl pod koniec lutego ponownie powrócił Snickers. Nas zachwyciła analogowa, tradycyjna technika realizacji całej akcji.
Reebok potwierdził, że jest liderem jeśli chodzi o temat modnego crossfitu.
Tymczasem GoPro szukało kolejnych sportów do swojego portfolio. Tutaj skok o tyczce.
Honda zaprezentowała ciekawy koncept reklamy. Sprawdźcie, czy nadążycie.
Serwis pornograficzny PornHub po raz kolejny pokazał, że zna się na marketingu i ma oryginalne poczucie humoru. Oto Wankband – opaska z kategorii wearable, która energię pozyskiwaną podczas masturbacji zamienia w prąd. A w efekcie końcowym – pomaga uratować świat. Zresztą zobaczcie sami.
A na koniec perełka z polskiego podwórka.
Nasze poprzednie przeglądy znajdziesz tutaj >