Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – luty 2015

Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – luty 2015
Z czego śmieje się branża? Które virale nas inspirują? Co koniecznie trzeba zobaczyć? Sprawdziliśmy, które suszonki cieszyły się w lutym 2015 Waszym największym zainteresowaniem.
O autorze
1 min czytania 2015-03-03

McDonald’s zachęca do płacenia… miłością.

MetLife opowiada kolejną historię. Spróbujcie się nie wzruszyć!

Pozostając w temacie miłości, przedstawiamy Wam cupidron (zachwyciło nas to skojarzenie).

A jeśli chodzi o wzruszenia, to w tym miesiącu wzruszył nas człowiek, po którym spodziewalibyśmy się wszystkiego. Ale tego, że sprawi, że łza zakręci nam się w oku? Nigdy. Zobaczcie koniecznie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas Super Bowl do naszych emocji próbowała również odwołać się ta reklama. Jak to wyszło? Na pewno kontrowersyjnie.

Po tegorocznym Super Bowl na pewno w naszej pamięci pozostanie ta reklama.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Android w tym miesiącu przygotował jedną z najprostszych i najfajniejszych reklam. Brawa!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do swojej reklamy z Super Bowl pod koniec lutego ponownie powrócił Snickers. Nas zachwyciła analogowa, tradycyjna technika realizacji całej akcji.

Reebok potwierdził, że jest liderem jeśli chodzi o temat modnego crossfitu.

Tymczasem GoPro szukało kolejnych sportów do swojego portfolio. Tutaj skok o tyczce.

Honda zaprezentowała ciekawy koncept reklamy. Sprawdźcie, czy nadążycie.

Serwis pornograficzny PornHub po raz kolejny pokazał, że zna się na marketingu i ma oryginalne poczucie humoru. Oto Wankband – opaska z kategorii wearable, która energię pozyskiwaną podczas masturbacji zamienia w prąd. A w efekcie końcowym – pomaga uratować świat. Zresztą zobaczcie sami.

A na koniec perełka z polskiego podwórka.

 

Nasze poprzednie przeglądy znajdziesz tutaj >