Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – TOP 15 (czerwiec)

Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – TOP 15 (czerwiec)
Z czego śmieje się branża? Które virale nas inspirują? Co koniecznie trzeba zobaczyć? Sprawdziliśmy, które suszonki cieszyły się w czerwcu Waszym największym zainteresowaniem.
O autorze
1 min czytania 2013-07-01

1. Huggies: Dad’s pregnant too – czyli najpopularniejszy viral czerwca 2013

2. Photoshop Live – Street Retouch Prank (sprawdźcie 60 zagranicznych pomysłów na marketingowe wykorzystanie wiat przystankowych40 polskich kreatywnych przystanków)

3. IBM People For Smarter Cities (polecamy artykuł Użyteczna reklama w inteligentnych miastach)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. Delirio in metropolitana! Siamo a Milano o a Tokyo? (Wyrzuć schematy i… zaskocz mnie!, czyli kiedy innowacja w promocji oznacza przede wszystkim świeżość i kreatywność?)

5. AD SMART FORTWO OFFROAD GERMANY – czyli jak mówić szczerze o swoim produkcie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

6. THINK! #Publooshocker – straszenie ludzi w toaletach już było (m.in. w wykonaniu LG w kwietniu), ale tutaj twórcy kampanii posunęli się jeszcze o krok dalej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

7. Beautiful Women Don’t Pay – piękne panie nie płacą (nam nieodparcie kojarzy się ta akcja z jednym z najlepszych virali kwietnia, czyli Dove Real Beauty Sketches)

8. Mucha na dziko: Nie rób tego w lesie – czyli pierwszy z 3 polskich virali w tym zestawieniu


9. Tampax – Russian Commercial – tego typu produktów, chyba jeszcze nikt tak nie reklamował

10. How To Uninstall McAfee Antivirus – podpowiada sam John McAfee

11. Coca-Cola Sharing Can

12. PODZIEL SIĘ SZCZEROŚCIĄ. Parodia reklamy Coca-Cola – czyli polska parodia powyższej kampanii od Abstrachuje

13. Tap King „Is It Me You’re Looking For?” – Zaglądasz do lodówki w poszukiwaniu piwa, a tam… Lionel Richie

14. Virgin Mobile Polska – Konkurs Bez Kompromisów – czyli polska kampania, która wzbudziła sporo emocji

15. Vine Tries to Make a Commercial for Vine in Vine – czyli o tym, jak zrobić reklamę w 6 sekund

Więcej znajdziecie zawsze na stronie Suszonka.pl

Podsumowania z poprzednich miesięcy możecie zobaczyć tutaj.