Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – TOP 16 (marzec)

Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – TOP 16 (marzec)
Z czego śmieje się branża? Które virale nas inspirują? Co koniecznie trzeba zobaczyć? Sprawdziliśmy, które suszonki cieszyły się w marcu Waszym największym zainteresowaniem.
O autorze
1 min czytania 2013-04-05

1. Elevator Murder Experiment – czyli akcja promocyjna film Dead Man Down

2. Dove: Thought Before Action – czyli walka z Photoshopem

3. Emma – czyli o braku pewnej aplikacji

4. Old Spice | Meet the Wolfdog – czyli przedstawiamy nowego Dyrektora Marketingu w Old Spice

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Harley-Davidson – Parfaitement Trop – czyli prawdziwy harleyowiec jest niczym Chuck Norris

6. Sobowtór George’a Clooney’a w reklamach Małopolski – czyli chyba nie o taki rozgłos chodziło…

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Citroën: White Smoke – czyli marka wykorzystuje moment

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. Carlsberg puts friends to the test – czyli prawodopodobnie najlepszy viral marca


9. Pepsi MAX & Jeff Gordon Present: „Test Drive” – czyli Pepsi znów wkręca

10. Hipster + pralka = repair.com – czyli tytuł mówi wszystko

11. Manekiny w sklepach Åhléns – czyli kobiety noszą różne rozmiary

12. Ford Figo: Silvio – czyli jak nie reklamować samochodów (zwłaszcza w Indiach)

13. Grumpy Cat on Friskies Cat Game Show – czyli gwiazda memów w mainstreamie

14. Somersby Cider. Less apps, more apples – czyli Somersby w sympatyczny sposób żartuje z Apple’a i jego fanów

15. Two Unsuspecting Guys Take The New Renault Clio For A Test Drive – czyli VA VA VOOM! (a tutaj wersja dla Pań)

 16. Google Nose BETA – czyli Google na Prima Aprilis

A po więcej zapraszamy tutaj!

PS.

Suszonka jest teraz także na Facebooku.