Suzuki partnerem Warsaw Gallery Weekend

Od 23 do 25 września w Warszawie odbywać się będzie 6. edycja Warsaw Gallery Weekend.
O autorze
1 min czytania 2016-09-26

To unikalne, coroczne wydarzenie związane ze sztuką współczesną, dzięki któremu w ciągu trzech dni można zapoznać się zarówno z pracami artystów, wziąć udział w wykładach i podyskutować o sztuce. Jest to największe i najważniejsze tego typu przedsięwzięcie w kraju. W ubiegłym roku gośćmi WGW było 20 tysięcy osób z kraju i ze świata.

Na trzy dni Warszawa zamienia się w jedną wielkomiejską zintegrowaną galerię sztuki. To  wyjątkowe dni, które na stałe zapisały się już na mapie kulturalnej nie tylko Warszawy, ale i całej artystycznej Polski.

Goście VIP wydarzenia  po raz kolejny będą mogli skorzystać z samochodów Suzuki Vitara w ramach WGW Car Service. Dzięki temu mogą sprawnie i komfortowo przemieszczać się między galeriami biorącymi udział w wydarzeniu.

Suzuki to marka o odkrywaniu. Znana jest z produkcji samochodów (zarówno miejskich, jak  i napędzanych na cztery koła), świetnych motocykli i silników zaburtowych. Odkrywanie sztuki w naturalny sposób wpisuje się w DNA marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach promocji Suzuki zorganizowało konkurs na Facebooku, w którym zachęca użytkowników do dzielenia się artystycznymi zdjęciami swoich pojazdów, przerobionych przez filtr aplikacji PRISMA. Na bazie przesłanych zdjęć powstała oryginalna galeria zdjęć. Konkurs podkreśla zaangażowanie Suzuki w WGW. 

Warsaw Gallery Weekend partnerują najważniejsze polskie instytucje publiczne i instytucje sztuki: ZACHĘTA Narodowa Galeria Sztuki, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Muzeum Narodowe, Salon Akademii, Galeria Foksal oraz Instytut Adama Mickiewicza. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się