To unikalne, coroczne wydarzenie związane ze sztuką współczesną, dzięki któremu w ciągu trzech dni można zapoznać się zarówno z pracami artystów, wziąć udział w wykładach i podyskutować o sztuce. Jest to największe i najważniejsze tego typu przedsięwzięcie w kraju. W ubiegłym roku gośćmi WGW było 20 tysięcy osób z kraju i ze świata.
Na trzy dni Warszawa zamienia się w jedną wielkomiejską zintegrowaną galerię sztuki. To wyjątkowe dni, które na stałe zapisały się już na mapie kulturalnej nie tylko Warszawy, ale i całej artystycznej Polski.
Zobacz również
Goście VIP wydarzenia po raz kolejny będą mogli skorzystać z samochodów Suzuki Vitara w ramach WGW Car Service. Dzięki temu mogą sprawnie i komfortowo przemieszczać się między galeriami biorącymi udział w wydarzeniu.
Suzuki to marka o odkrywaniu. Znana jest z produkcji samochodów (zarówno miejskich, jak i napędzanych na cztery koła), świetnych motocykli i silników zaburtowych. Odkrywanie sztuki w naturalny sposób wpisuje się w DNA marki.
W ramach promocji Suzuki zorganizowało konkurs na Facebooku, w którym zachęca użytkowników do dzielenia się artystycznymi zdjęciami swoich pojazdów, przerobionych przez filtr aplikacji PRISMA. Na bazie przesłanych zdjęć powstała oryginalna galeria zdjęć. Konkurs podkreśla zaangażowanie Suzuki w WGW.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Warsaw Gallery Weekend partnerują najważniejsze polskie instytucje publiczne i instytucje sztuki: ZACHĘTA Narodowa Galeria Sztuki, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Muzeum Narodowe, Salon Akademii, Galeria Foksal oraz Instytut Adama Mickiewicza.
Słuchaj podcastu NowyMarketing