Jak to dokładnie działa? Otóż, przed wydarzeniem należy zgłosić się do butiku i przekazać maksymalnie 3 produkty z poprzednich kolekcji Promod (z wyłączeniem biżuterii, obuwia, akcesoriów, strojów kąpielowych). Dzięki temu klientki otrzymają kupony, które uprawniają do wymiany/
Zobacz również
Elementy garderoby marki, które zalegają w szafie, a są w dobrym stanie, otrzymają dzięki temu nowych właścicieli i drugie życie. Produkty powinny być czyste, nieuszkodzone, uprane i uprasowane – marka pragnie zadbać o to, żeby ubrania były w takim stanie, w jakim klienci chcieliby je otrzymać.
Akcja „Swap Party” jest kontynuacją proekologicznych działań marki, która używanym ubraniom w dobrym stanie chce nadać drugie życie.
Na wydarzenie można zarejestrować się poprzez stronę Swap Party.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing