Świadoma narracja i odkrywanie: Vans świętuje twórczą ekspresję wraz z National Geographic

National Geographic inspiruje już blisko 132 lata. Aby uczcić ten okres, Vans przedstawia kolekcję obuwia i odzieży Vans x National Geographic, której celem jest zachęcenie do twórczej ekspresji osobowości i obudzenia wewnętrznego odkrywcy w każdym z nas.
O autorze
2 min czytania 2020-06-23

Bez względu na okoliczności, czy jest to odkrywanie wraku Titanica, wykopanie ruin Machu Picchu, czy poprowadzenie pierwszej amerykańskiej ekspedycji na szczyt Mt. Everest, National Geographic ma prawdziwą siłę przedstawiania historii tak, aby wprowadzić napotkane przygody w życie odbiorców na całym świecie. To poświęcenie eksploracji, które wywodzi się z nieustannej ciekawości do odkrywania, współgra zarówno z widownią National Geographic, jak i odbiorcami Vans – którzy nieustannie bronią indywidualności i przekraczają granice twórczości. Biorąc pod uwagę fakt jak ważna jest ochrona środowiska dla obu marek, materiały użyte w tej kolekcji zostały starannie przemyślane. Nawet cholewki w kultowych modelach obuwia Vans zostały wykonane z bawełny organicznej, a sznurowadła i opakowania z recyklingu PET.

W kolekcji prezentowane są unikalne zdjęcia i logo National Geographic na sześciu klasycznych modelach Vansa – Sk8-Hi Reissue 138, Old Skool, Authentic, Era, Classic Slip-On i UltraRange EXO. Równie rozpoznawalna jak biały znaczek Vans Sidestripe, żółta ramka National Geographic przywołuje na myśl przygodę i nieograniczone możliwości odkrywcze. Oba logo są dumnie zaprezentowane w kluczowym modelu z kolekcji, Sk8-Hi Reissue 138. Model Era wyróżnia się nadrukiem na całej powierzchni z kultowymi okładkami magazynu National Geographic z przeszłości. Dzieci mogą również wyrazić swojego wewnętrznego odkrywcę nosząc model Xtreme Ranger ze wzorem z logo National Geographic lub Classic Slip-On z nadrukowanym przeglądem unikatowych zdjęć z National Geographic Photo Ark, które zostały starannie udokumentowanie przez fotografa Joela Sartore’a wspierającego ochronę środowiska poprzez uwiecznienie każdego gatunku dzikich zwierząt.

Oferta odzieży obejmuje modele i akcesoria zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Damska koszulka z długim rękawem, wykonana z grubej bawełnianej dzianiny, ma z przodu nadrukowaną pieczęć National Geographic Society oraz kultowy nadruk szachownicy Vans na rękawach. Zestawiając top z czapką National Geographic wykonaną z tkaniny diagonalnej pozyskanej z recyklingu i solidną torbą można stworzyć kompletną stylizację w stylu Vans z twistem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród kluczowych męskich modeli odzieży znajdziemy między innymi koszulkę z krótkim rękawem National Geographic z logo Vans z przodu i grafiką globu National Geographic z tyłu. Natomiast szorty Nat Geo Voyage Boardshort wykonane w 100% z odnawialnych włókien roślinnych Sonora to najważniejszy element kolekcji. Boradshorty posiadają logo Vans oraz naszywkę globu National Geographic wraz z logo. Chcąc stworzyć kompletny look w kolekcji znalazła się saszetka typu nerka National Geographic Ward Crossbody Pack, idealna na przedmioty codziennego użytku lub niezbędne drobiazgi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja Vans x National Geographic jest dostępna od 1 czerwca 2020 r., tak samo jak ekskluzywne printy dla Vans Customs. Więcej informacji na temat kolekcji i miejsc, w których można ją zakupić jest dostępnych na Vans.eu/natgeo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się