Reklama jest kontynuacją kampanii GE, w której firma wyobraża sobie świat, w którym kobiety traktowane są jak gwiazdy. Molly jest przykładem na to, że jeśli coś nas inspiruje, warto zgłębiać temat, niezależnie od płci, koloru skóry, gdyż staje się to naszym motorem napędowym i nigdy nie przemija.
Za kreację spotu odpowiada agencja BBDO New York.
Zobacz również
GE rozpoczęło swoją kampanię z planem, by w 2020 roku zatrudniać w swoich strukturach 20 000 kobiet zajmujących się kwestiami technicznymi. Dlaczego? Ponieważ kobiecy dorobek jest często pomijany w wymienianiu osiągnięć w dziedzinie nauki. Potrafimy wymienić Bella, Gutenberga, Edisona, a ile kobiet naukowców nasuwa się nam na myśl? Zobaczcie 60 sekundowy spot, który zapoczątkował akcję General Electric:
PS
Nie raz słyszymy, jak dzieci na podwórkach przekrzykują się wyzwiskami, „biegasz jak dziewczyna” lub „rzucasz jak dziewczyna” to określenia, które rzucane, szczególnie w stronę chłopców, powodują negatywne odczucia. Always od kilku lat prowadzi kampanię, która ma zmienić to, jak odbieramy słowa „jak dziewczyna”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zobaczcie najlepsze spoty z kampanii marki:
Słuchaj podcastu NowyMarketing