Z tego względu firma SEMSTORM sprawdziła, czego szukamy, aby obdarować najmłodszych członków naszych rodzin.
W sieci zdecydowanie wygrywa Lego. Co ciekawe, w przypadku pozostałych firm częściej poszukujemy typów zabawek niż producentów. 26 razy rzadziej wpisujemy w wyszukiwarkę „hasbro” niż należące do Hasbro „My Little Pony”. Widzimy też stale rosnącą popularność gier planszowych. Polacy pytają o gry i puzzle ponad 830 tys. razy w miesiącu. Często także szukamy hulajnóg czy rowerków, ale nie stronimy od klasycznych lalek i klocków.
Zobacz również
Sklepy internetowe często oprócz zabawek mają w swojej ofercie akcesoria i ubranka dla dzieci. Wśród nich prym wiedzie smyk.com widoczny w wyszukiwarce Google na ponad 161 tys. słów kluczowych. Na podium znalazły się jeszcze toysrus.pl i zabawkowo.com.
Niemal połowa konsumentów wykorzystuje internet w poszukiwaniu prezentów pod choinkę dla swoich pociech. Oferty sklepów są coraz obszerniejsze i znajdziemy w nich kompletny asortyment dla najmłodszych. Dzięki temu w jednym miejscu możemy dokonać wszystkich zakupów, bez względu na to, czy interesują nas grzechotki, gryzaki, lalki, kolejki elektryczne czy antypoślizgowe skarpetki lub śpioszki. Zakupy online wiążą się z zaoszczędzeniem pieniędzy, czasu oraz nerwów i pozwalają na spędzenie tych szczególnych momentów z rodziną zamiast w kolejce do kasy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing