Poprzez kampanię #RazemRobimyCuda w okresie przedświątecznym AliExpress chce zwrócić uwagę na problem odpowiedzialności społecznej – dzielenie się troską i miłością z tymi, którzy są w niekorzystnej sytuacji i potrzebują wsparcia. To pierwsza tego typu inicjatywa AliExpress w Polsce.
Kampania na portalu Twitter potrwa od 1 do 13 grudnia, z kolei na portalu TikTok od 4 do 10 grudnia.
Zobacz również
W tym czasie ich użytkownicy mogą złożyć życzenia komuś, na kim im zależy, śledząc #RazemRobimyCuda i oznaczając @AliExpressRP (Twitter) oraz @aliexpresspolskaofficial(TikTok), a następnie wygrać darmowy voucher zakupowy o wartości 100 USD i wesprzeć jedną z sześciu wybranych organizacji pozarządowych kuponem o wartości 500 USD przekazanym przez AliExpress. Zwycięzcy 10 najbardziej lubianych filmów zostaną ogłoszeni 13 grudnia br. za pośrednictwem indywidualnych wiadomości e-mail od @aliexpresspolskaofficial.
W kampanii bierze udział sześć organizacji pozarządowych: Fundacja Amicis, Przytulisko w Harbutowicach, Fundacja Projekt ROZ, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta w Warszawie, Fundacja Koci Zakątek oraz wybrane Domy Opieki Społecznej. Dzięki kampanii świątecznej AliExpress, do wspomnianych podmiotów mogą trafić produkty o łącznej wartości 25 000 USD.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach