Świąteczna kampania Wyjątkowego Prezentu

O autorze
1 min czytania 2022-12-14

Trwa kampania świąteczna Emoti Group, której najbardziej rozpoznawalnym brandem na polskim rynku jest Wyjątkowy Prezent. Agencja Labcon (Group One) odpowiada za strategię, koncept kreatywny i realizację kampanii, która prowadzona jest równocześnie na pięciu europejskich rynkach. Działania mediowe w Polsce realizuje agencja martech i e-commerce SalesTube (Group One).

Wyjatkowyprezent.pl. umożliwia swoim klientom przekazywanie bliskim doświadczeń, ponieważ wierzy, że znaczą one dla ludzi więcej niż kolejny przedmiot.

Ten wyróżnik Wyjątkowego Prezentu został podkreślony w koncepcie kreatywnym świątecznej kampanii Emoti Group. Jej główną bohaterką jest hrabina, której niczego nie brakuje. Ale czy na pewno?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot video pokazuje, że firma gwarantuje zakup pełnych emocji przeżyć, które zachwycą nawet tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają.

 – Od lat promujemy postawę, iż przeżycia, które zostają z nami na lata, są cenniejsze niż rzeczy materialne. W czasie świątecznym wielu z nas staje przed wyzwaniem znalezienia odpowiedniego prezentu dla bliskich osób, dla których trudno jest wybrać ten idealny podarunek. Chcemy być pewni, że dajemy coś wyjątkowego, w szczególności, kiedy bliska osoba prawdopodobnie już wszystko ma – od książek, przez ozdoby, aż po ubrania.  Stąd pomysł na kampanię 360, zrealizowaną wspólnie z agencją Labcon, mówiącą „Prezenty nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają”. Pokazuje ona, że istnieje alternatywa dla upominków materialnych, czyli prezenty w formie przeżyć, które pozwalają doświadczać razem wyjątkowych chwil i spełniać marzenia – komentuje Monika Michael, Group Head of Marketing at Emoti Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncept kreatywny, realizację spotów, sesji zdjęciowej i kreacje na potrzeby kampanii online i offline odpowiada Labcon. Spoty, które powstały w trzech wersjach: 30-, 15-, i 6-sekundowej, emitowane są we wszystkich pięciu krajach regionu bałtyckiego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Działania w obszarze online, za które w Polsce odpowiada SalesTube, obejmują: programmatic, kampanię video na YouTube i VOD, reklamy typu display, działania paid social oraz performance marketing poszerzony o afiliację.

Kampania offline z wykorzystaniem spotu realizowana jest w kinach i obejmuje emisje on-screen oraz na ekranach digitalowych w przestrzeniach kin. Materiały promocyjne można zobaczyć na nośnikach w galeriach handlowych oraz w przestrzeni miejskiej na DOOH i OOH.

Kampania online i offline  rozpoczęła się 15.11 i potrwa do 24.12.2022.