Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Świąteczna odsłona kampanii Nordea

O autorze
1 min czytania 2020-11-16

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii employer branding oddziału Nordea w Łodzi rozpoczętej w lipcu tego roku. Tym razem bohaterowie kampanii: wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally, zaopatrzeni w świąteczne atrybuty, nie tylko promują hasło „Different types. One team” (pl. Różne gatunki. Jeden zespół), ale i wprowadzają kandydatów w niepowtarzalny, świąteczny klimat, na który wszyscy czekamy cały rok.

Na potrzeby odsłony kampanii strona https://joinushuman.pl nabrała świątecznego charakteru. Działania employer brandingowe firmy prowadzone będą w internecie (kampania na Facebooku, Instagramie, YouTube i LinkedIn oraz na terenie Łodzi (billboardy i citylighty).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klimatyczna odsłona kampanii potrwa do końca bieżącego roku. Celem kampanii jest rekrutacja pracowników do zespołów w Łodzi. Nordea poszukuje zarówno specjalistów, jak i kandydatów na początku swojej drogi zawodowej, tj. entry level oraz osoby władające biegle językami skandynawskimi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing