TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Świąteczna odsłona kampanii Nordea

O autorze
1 min czytania 2020-11-16

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii employer branding oddziału Nordea w Łodzi rozpoczętej w lipcu tego roku. Tym razem bohaterowie kampanii: wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally, zaopatrzeni w świąteczne atrybuty, nie tylko promują hasło „Different types. One team” (pl. Różne gatunki. Jeden zespół), ale i wprowadzają kandydatów w niepowtarzalny, świąteczny klimat, na który wszyscy czekamy cały rok.

Na potrzeby odsłony kampanii strona https://joinushuman.pl nabrała świątecznego charakteru. Działania employer brandingowe firmy prowadzone będą w internecie (kampania na Facebooku, Instagramie, YouTube i LinkedIn oraz na terenie Łodzi (billboardy i citylighty).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klimatyczna odsłona kampanii potrwa do końca bieżącego roku. Celem kampanii jest rekrutacja pracowników do zespołów w Łodzi. Nordea poszukuje zarówno specjalistów, jak i kandydatów na początku swojej drogi zawodowej, tj. entry level oraz osoby władające biegle językami skandynawskimi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing