Świąteczny sygnał SOS – kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

W listopadzie 2013 Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię „Świąteczny sygnał SOS”.
O autorze
1 min czytania 2013-11-07

„Święta Bożego Narodzenia to dla wielu z nas najważniejsze wydarzenie w roku – okres radości, spokoju i rodzinnych spotkań przy stole. Niestety zbliżające się święta dla wielu dzieci w Polsce będą pełne smutku i tęsknoty za bezpiecznym domem. To w ich imieniu chcemy wysłać do Polaków sygnał SOS.” – mówi Barbara Rajkowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Stowarzyszenie będzie prowadzić intensywne działania promocyjne przede wszystkim w prasie, telewizji, na outdoorze, w radiu i internecie. Wszystkie materiały reklamowe zostały zrealizowane dzięki zaangażowaniu grupy młodych twórców.

– Kilka miesięcy temu skontaktowała się ze mną copywriterka – Agnieszka Gawor-Brzozowska. Miała doskonały pomysł na kampanię reklamową dla SOS Wiosek Dziecięcych. Wszyscy w Stowarzyszeniu byli tym pomysłem zachwyceni i wspólnymi siłami postanowiliśmy jej pomysł zrealizować.” – mówi Katarzyna Olszewska, koordynatorka akcji świątecznej. Entuzjazm i doskonały pomysł Agnieszki zachęciły do współpracy kolejne osoby. W spocie reklamowym zagrał aktor – Tomasz Mandes, a głosu i swojego studia nagrań – Film Factory Studio, użyczyła Beata Kawka. Idea kreatywna przekonała Radzimira Dębskiego, który napisał doskonałą muzykę do spotu. Film reklamowy powstał dzięki operatorowi – Damianowi Grabarskiemu, reżyserowi – Patrykowi Jurkowi, montażyście – Jerzemu Zawadzkiemu, kierowniczce produkcji – Marzenie Zowczak oraz producentce – Mirelli Zaradkiewicz. Fotografie do materiałów reklamowych wykonał Przemysław Kulikowski, a Agata Wirtek stworzyła wyjątkową scenografię do zdjęć. Nad całym procesem twórczo – produkcyjnym czuwała graficzka – Anna Warzyńska i jej Full Glass Studio. „Jesteśmy ogromnie wdzięczni wszystkim, którzy pracowali przy tym projekcie pro bono i włożyli w pracę tak wiele serca” dodaje Katarzyna Olszewska.

Celem akcji jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz maluchom z biednych wielodzietnych rodzin.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing