EZVIZ (od ang. easy vision) to stworzona w 2012 roku marka biznesowa grupy Hikvision, która obecnie zajmuje pozycję lidera w swojej branży. Jej udział w światowym rynku kamer przemysłowych wynosi 19,5%, a w 2017 roku firma osiągnęła przychód w wysokości 100 milionów dolarów.
Dostawca oferuje m.in.: kamery sportowe, alarmy bezprzewodowe, kamery WiFi Cloud i inne sprzęty do monitoringu. Marka wraz z początkiem nowego roku postanowiła rozszerzyć swoją działalności i wejść na rynek polski, w czym wspierać ją będzie Grupa FLPR. Główny nacisk położony zostanie na działania związane z promocją kamerek sportowych oraz produktów z serii „smart home”.
Zobacz również
Za koordynację działań ze strony agencji odpowiadać będzie zespół kierowany przez Annę Niewiadomą. Umowę podpisano na czas określony. Klient wybrał agencję w konkursie ofert.
Grupa FLPR prowadzi działania stałe lub projektowe dla takich firm jak: G DATA Polska, Indata Connect, AB S.A., Qualiac, CAL.PL, .NET DeveloperDays, MSI Polska, ALSO, PCC.
W skład Grupy FLPR wchodzą wyspecjalizowane projekty: Progadget, Ekopaleciak.pl, Centrum Języków Obcych Filos Logos i OutdoorTravel.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing