ZenithOptimedia postanowiło stworzyć w ramach życzeń świątecznych Wielkanocną grę. Polega ona na przeprowadzeniu kulki przez pięć różnych labiryntów, z których każdy kolejny jest trudniejszy i wymaga większej precyzji.
Zobacz również
Także agencja Peppermint postawiła na minigrę, w której użytkownik musi znaleźć pięć lam na obrazie, zanim skończy się czas.
W tym roku K2 postanowiło nagrać świąteczne życzenia w formie krótkiego filmu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z kolei agencja HandMade, zgodnie ze swoją nazwą, stworzyła prawdziwie handmade’ową kartkę świąteczną, którą użytkownik może samemu wydrukować, wyciąć, a następnie pokolorować.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Także Prudential stworzył kartkę, której ostateczny wygląd zależy od użytkownika. Po jej skomponowaniu mamy możliwość wysłania naszej twórczości rodzinie czy znajomym.
Żeby Święta, a w szczególności wielkanocny poniedziałek, odbyły się bez problemów i w spokoju, agencja Opcom stworzyła ’Poniedziałkową olewkę’, która z pewnością pozwoli osiągnąć wewnętrzny ład i olać to, co nas trapi… 🙂
A jakby tak wyrazić swoje emocje jajkiem? Eskadra postanowiła dać nam taką możliwość i stworzyła specjalne, świątecznie emotikony (od lewej: Wesołych Świąt, Wyspania Zrelaksowania, Mokrego Dyngusa, Sytości bez Mdłości, Rodzinności Miłości).
GoldenSubmarine postanowiło stworzyć wyjątkową stronę internetową, dzięki której nasze życzenia zostaną wysłane do konkretnej osoby, a następnie jej wykwakane. Kreacja jest podobna do tej ubiegłorocznej, kiedy to nasze życzenia były wyćwierkiwane.
Natomiast agencja Plej stworzyła świąteczne życzenia, połączone z zaproszeniem na specjalny koncert, który odbędzie się w planetarium Centrum Nauki Kopernik.
Ciekawą kreację w postaci wielkanocnego rebusu przygotowała agencja B-MIND.
Poniżej pozostałe wybrane przez nas kreacje świąteczne: