Rosnąca popularność wideo wśród społeczności SWPS – jak i w całym Internecie – skłoniła uczelnię do szerszego rozwoju obecności w serwisie YouTube. Pierwszym etapem jest wspólny projekt prowadzony z cenionym blogerem, który zakłada realizację serii wywiadów. W każdym miesiącu na kanale SWPS w serwisie YouTube będzie pojawiała się kolejna rozmowa z ciekawymi gośćmi, ekspertami, inspirującymi naukowcami, cenionymi wykładowcami, studentami, którzy związani są z uczelnią. – Już w naszej kampanii wizerunkowej podkreślaliśmy, że SWPS tworzą ludzie – od naukowców po studentów – z ciekawymi pasjami, zajmujący się w życiu bardzo różnymi zagadnieniami – mówi Kinga Nowacka, Dyrektor Marketingu SWPS. Projekt wideo wywiadów, będący naturalną kontynuacją tego pomysłu, daje szersze możliwości jego rozwoju, szczególnie w tak potężnym narzędziu komunikacyjnym jakim są media społecznościowe.
Prowadzącym wywiady w autorskim programie „Można!” jest Andrzej Tucholski, student psychologii biznesu w SWPS, zaliczany do grona 20 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce.- Rozpocząłem współpracę z SWPS, bo odezwała się do mnie odważna i pełna pomysłów osoba, a ja prywatnie uwielbiam tu studiować – mówi Andrzej Tucholski. Dosłownie po jednej rozmowie wiedzieliśmy, że będziemy działać i jedynym pytaniem pozostało: kiedy. Cykl wywiadów „Można!” jest pod tym względem bardzo „meta”, a tytułowe hasło przyświecało nam na każdym kroku – dodaje autor dwóch blogów, na których jak sam pisze zajmuje się odważnymi marzeniami, mieszając kulturę, inspiracje i podróże.
Zobacz również
Pierwszy odcinek programu „Można!” to rozmowa z współzałożycielem SWPS, mecenasem sztuki, biznesmanem Piotrem Volkelem. Kilka dni przed premierą programu na YouTube czytelnicy najpopularniejszego bloga o kulturze mogli przeczytać fragmenty tej rozmowy właśnie na jestkultura.pl. I tak też przebiegać będzie proces komunikacji każdego kolejnego wywiadu.
W ramach rozwoju kanału SWPS na YouTube poza autorskim programem „Można!”, tworzonym wspólnie z blogerem Andrzejem Tucholskim w tym roku akademickim SWPS zaprezentuje kilka projektów. Pojawią się animacje „Strefa Psyche SWPS”, zainspirowane badaniami psychologicznymi. Filmy te będą popularyzować wiedzę z zakresu psychologii oraz zapowiadać wykłady i warsztaty organizowane w 5 miastach w ramach nowatorskiego przedsięwzięcia Strefa Psyche. Równolegle do tych działań pojawi się również specjalny cykl Strefa Młodzieży, w którym podczas programu na pytania najczęściej trapiące młodych ludzi – szczególnie w okresie dorastania – odpowiadać będzie psychoterapeuta i seksuolog SWPS Michał Pozdał.
– Działania te są naturalną konsekwencją realizowanej przez nas już szósty rok strategii obecności marki w mediach społecznościowych – mówi Kinga Nowacka – Nasz ekosystem komunikacyjny to ponad 100 społeczności w kilku serwisach społecznościowych. W jego skład wchodzą społeczności prowadzone przez naszych studentów, absolwentów czy dydaktyków. Wszystkie one są skupione pod parasolem prowadzonych przez nas oficjalnych profili uczelni. Naszym celem jest nie tyle skupianie się na promocji, co rozwój całej organizacji we współpracy i z udziałem naszych społeczności – dodaje Kinga Nowacka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing