Rolą Sylwii w naszej grupie jest opieka nad klientami, tworzenie długotrwałych relacji, skuteczne rozpoznawanie potrzeb klientów, celów i motywacji. Przekładając to na zdobywanie ambitnych celów – mówi Marcin Kubik, head of client service.
W Whites Sylwia będzie odpowiedzialna za działania z markami m.in.: Aldi, LOT, Goldenmark, Future Processing, Wienerberger oraz wspieranie procesów New Business. W najbliższym czasie priorytetem będzie zbudowanie zgranego zespołu.
Zobacz również
Doświadczenie Sylwii to ponad 15 lat współpracy z agencjami przy koordynacji projektów w ramach działań marketingowych 360 sprecyzowanych na działania w digitalu. Pierwsze kompetencje zdobywała w grupie Havas Poland w agencji marketingu relacyjnego, tworząc i koordynując programy motywacyjno-lojalnościowe B2B i B2C oraz promocje konsumenckie z wykorzystaniem mechanizmu big data, business intelligence, marketingu CRM-owego. Współpracowała z markami, takimi jak: Coca-Cola, Volvo, Hortex, Danone, Beskidzkie, Mazda, Dometic Poland, WWF Polska.
„The responsibility of leadership is not to come up with all the ideas but to create an environment in which great ideas can thrive”. Jest to cytat mojej ulubionej postaci ze świata marketingu Simona Sineka – mówi Sylwia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]