Będzie odpowiadała za opracowywanie i realizację spójnej strategii rozwoju brandu Pudelek (w tym pudelek.pl, pudelek.tv oraz pudelekx.pl), koordynację procesu wydawniczego oraz zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem redakcyjnym.
Przez ostatnich kilka miesięcy przygotowywaliśmy się do dużych zmian w serwisie, zarówno w warstwie redakcyjnej, jak i produktowej. W planach mamy uruchomienie autorskich formatów wideo, zamierzamy też korzystać z doświadczeń Grupy w obszarze transmisji wideo. Będziemy rozbudowywać zespół, m.in. po to, by zwiększać liczbę publikacji, w tym materiałów ekskluzywnych.
Zobacz również
Zaktywizujemy się też w obszarze social media. – mówi Edyta Sidwa, Dyrektor Produktu Rozrywka i Serwisów Gwiazdorskich w GWP – Chcemy ugruntować naszą pozycję lidera segmentu people i systematycznie zwiększać dystans do konkurencji, dlatego postawiliśmy na doświadczenie oraz umiejętności menadżerskie Sylwii Olech.
Sylwia Olech z rynkiem medialnym związana jest od 1997 roku. W latach 1997-2002 pracowała jako dziennikarka m.in. w „Blasku”, „Gali”, „Marie Claire” (tu oraz w „Madame Figaro” była też redaktorem działu kultura). Od 2002 roku związana z miesięcznikiem „Pani”, gdzie zaczynała jako szef działu psychologia, seks, zdrowie, a następnie została zastępcą redaktor naczelnej. Od stycznia 2008 roku na stanowisku zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika people „Party” (wyd. Edipresse). Odpowiadała również za prowadzenie wydań specjalnych „Party Style” (dwa wydania w roku) i „Party Kids”.
W czerwcu 2012 roku została zastępcą redaktor naczelnej dwutygodnika „Flesz”, pierwszego w Polsce magazynu kategorii people&style (wyd. Edipresse). Odpowiadała też za wydania specjalne „Flesz Trendy” oraz „Flesz Uroda”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing