Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Sylwia Stochmiałek-Osękowska dołącza do Yellow Hat

Sylwia Stochmiałek-Osękowska została Key Account Managerem w Yellow Hat. Będzie odpowiadać za kontakty z klientami bezpośrednimi, domami mediowymi i agencjami reklamowymi.
O autorze
0 min czytania 2012-06-11

Wcześniej związana była z wydawnictwem G+J Polska, gdzie jako Senior Advertising Brand Manager  odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych tytułów National Geographic i NG Traveler. Pracowała również w działach reklamy wydawnictw Agora (magazyn LOGO) i Valkea Media (dziennik Warsaw Business Journal).

Yellow Hat jest agencją mobilnych mediów, która współpracuje z dużymi domami mediowymi w Polsce, oferując innowacyjne kampanie marketingowe z wykorzystaniem telefonów komórkowych. Yellow Hat specjalizuje się w aplikacjach mobilnych na smartfony, wykorzystujących m.in. Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość) i lokalizację, a także produkty crossmediowe, łączące klasyczne media z kanałem mobilnym.