– Cieszę się, że dołączyła do nas osoba z wszechstronnym doświadczeniem z zakresu obsługi klienta w obszarze strategii komunikacji marki. W naszej filozofii współpracy z klientami stawiamy na długoterminowe relacje, które obejmują szeroki zakres wsparcia w coraz bardziej kompleksowym świecie konwergencji mediów. Do tego potrzebne jest solidne przygotowanie biznesowe oraz umiejętności współpracy z zespołami o różnych obszarach kompetencyjnych, zarówno w Isobar Poland Group, jak i w całej grupie Dentsu Aegis Network Polska. Sylwia doskonale wpasowuje się w ten model – mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, managing director Isobar Poland Group.
Tygielska z branżą reklamową związana jest od 2005 r. Przez ostanie 7 lat pracowała w agencji Brain, w której jako account director a następnie client service director, kierowała działem obsługi klienta, a także współzarządzała agencją. Odpowiadała za realizację projektów dla klientów takich jak ING Bank Śląski, Play, Fakt, Lotto, HBO, Heyah, Empik, Prudential, Prince Polo, Grupa Energa czy Burger King.
Zobacz również
Doświadczenie zdobywała pracując agencji Saatchi&Saatchi, z którą była związana przez ponad 5 lat. Pracując w strukturze client service realizowała projekty dla kluczowych klientów agencji. Współtworzyła m.in. kampanie dla PTC (obecnie T-Mobile) i należących do niej marek Era Biznes i blueconnect.
Absolwentka studiów MBA na Politechnice Warszawskiej oraz Uczelni Łazarskiego.
Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Polska. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów z zakresu komunikacji marketingowej, technologii i data pracujących w Warszawie i Białymstoku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing