– Od kilku miesięcy wprowadzamy zmiany kadrowe w spółce. Ich celem jest wsparcie naszych wewnętrznych struktur i umocnienie pozycji rynkowej Synergic Media. Jestem przekonany, że nowe osoby pomogą w realizacji ambitnych celów naszej firmy – powiedział Paweł Orłowski, prezes Zarządu Synergic Media.
Magdalena Tynor od października 2020 roku objęła funkcję dyrektora ds. marketingu w Synergic. Magda ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, rozwoju biznesu oraz prowadzenia grup produktowych, między innymi z zakresu reklamy tranzytowej, digitalowej, lotniskowej oraz eventowej. Z rynkiem reklamowym związana jest od 16 lat.
Zobacz również
Kinga Kalińska obecnie jest zastępcą dyrektora ds. Sprzedaży w Synergic. Od ponad 15 lat związana z firmą i branżą reklamy zewnętrznej. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów zdobywała koordynując niestandardowe i multiproduktowe kampanie oraz projekty dla kluczowych kontrahentów.
Natasza Vieweger od początku września odpowiedzialna jest za współpracę z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami w Synergic. Karierę rozpoczynała w radio, potem pracowała w czołowych wydawnictwach, gdzie koncentrowała się na sprzedaży prasy i internetu. Zawodowo związana z reklamą od ponad 20 lat, od zawsze w obszarze domów mediowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach