Po raz pierwszy w Polsce, jedna z największych światowych instytucji finansowych zaangażowała się na tak dużą skalę w tę formę reklamy.
Dla SYNERGIC to bardzo ważny kontrakt. Przy tak kompleksowej i długoterminowej współpracy niezwykle istotne są elementy składowe, które do sukcesu, jakim jest jego podpisanie, prowadzi. Atrakcyjna oferta i zaufanie to mocna podstawa na której będziemy dalej wspólnie budować – komentuje sukces Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC – Wykorzystanie rowerów miejskich jako nośnika treści reklamowych nie jest rewolucyjne, ale jest stosunkowo nowe. Daje to unikalną możliwość osiągnięcia przez Partnera założonych celów – jakościowego dotarcia ze sprofilowanym komunikatem do różnych grup odbiorców – podkreśla Prezes SYNERGIC.
Zobacz również
Dla SYNERGIC to bardzo ważny kontrakt. Przy tak kompleksowej i długoterminowej współpracy niezwykle istotne są elementy składowe, które do sukcesu, jakim jest jego podpisanie, prowadzi. Atrakcyjna oferta i zaufanie to mocna podstawa na której będziemy dalej wspólnie budować – komentuje sukces Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC – Wykorzystanie rowerów miejskich jako nośnika treści reklamowych nie jest rewolucyjne, ale jest stosunkowo nowe. Daje to unikalną możliwość osiągnięcia przez Partnera założonych celów – jakościowego dotarcia ze sprofilowanym komunikatem do różnych grup odbiorców – podkreśla Prezes SYNERGIC.
1 marca wraz z oficjalnym startem sezonu rowerowego na ulice Warszawy, Łodzi, Poznania, Wrocławia, Opola i Szczecina wyjechało 14 540 rowerów, które na skrzydełkach miały wyróżniające się niebieskie reklamy Citi Handlowy. W kwietniu do pierwszych sześciu miast dołączą kolejne tworząc w sumie „miejską masę krytyczną”.
To pierwszy w Polsce kontrakt rowerowy Citi Handlowy na tak dużą skalę. Aby ją unaocznić, warto podkreślić, że aktualnie warszawski system rowerów miejskich jest piątym największym systemem rowerów miejskich w Europie.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W ramach kontraktu z Citi Handlowy w marcu, w samej Warszawie prawie 100 % Veturilo będzie jeździło z reklamą banku, finalnie będzie to 80% stołecznych rowerów. Rowery miejskie cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców polskich miast. Ten sezon rekordowo rozpoczęła Warszawa. W weekend 4-5 marca, wynajęto ponad 34 tysiące rowerów, a tylko w sobotę ponad 20 tysięcy. Są to najlepsze wyniki Veturilo w historii. W żadnym innym mieście w Polsce inauguracja sezonu nigdy nie przyciągnęła aż tylu użytkowników”. – dodaje Joanna Hutnik-Szlemińska, Wiceprezes Zarządu SYNERGIC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Umowa pomiędzy SYNERGIC a Citi Handlowy została zawarta na trzy lata. Oprócz reklam na rowerach miejskich, od kwietnia planowane są dodatkowe atrakcyjne działania skierowane zarówno do użytkowników systemu Veturilo, jak i Klientów Citi Handlowego.